dc.contributor.advisor | Μπουμπάρης, Νικόλαος | el_GR |
dc.contributor.author | Βαριά, Ιωάννα | el_GR |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-11-17T10:38:55Z | |
dc.date.available | 2015-11-17T10:38:55Z | |
dc.date.issued | 2011 | el_GR |
dc.identifier.other | https://catalog.lib.aegean.gr/iguana/www.main.cls?surl=search&p=ed763fb5-024d-4d04-a952-e71cbf110eaa#recordId=1.34217 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/10660 | |
dc.description.abstract | Στο κείμενο αυτό παρουσιάζονται το θέμα και ο στόχος της πτυχιακής εργασίας καθώς και οι μεθοδολογίες που αναπτύχτηκαν στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση της διαδραστικής εφαρμογής. Το θέμα της πτυχιακής αφορά στο Αρχοντικό Γεωργιάδη, το οποίο βρίσκεται στην πόλη της Μυτιλήνης και στη λειτουργία του ως χώρου πολιτιστικών εκδηλώσεων, τα τελευταία πέντε χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, με αφετηρία τα λεγόμενα συγκεκριμένων ανθρώπων που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την λειτουργία του, στο πλαίσιο της πτυχιακής σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια πολυμεσική εφαρμογή παρουσίασης χαρακτηριστικών στοιχείων από πολιτιστικές δραστηριότητες που φιλοξενήθηκαν στο χώρο. Στην πρώτη ενότητα του κειμένου, παρουσιάζονται κάποια βασικά στοιχεία για την ιστορία του κτιρίου, ξεκινώντας από τη δημιουργία του και φτάνοντας μέχρι σήμερα και την αξιοποίηση του από τη Διεύθυνση Πολιτισμού της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Λέσβου. Στην δεύτερη ενότητα αναφέρονται οι διαδικασίες συλλογής και επεξεργασίας του πληροφοριακού υλικού για το περιεχόμενο της πολυμεσικής εφαρμογής. Στην τρίτη ενότητα παρουσιάζεται το σενάριο της εφαρμογής, το οποίο συνθέτει την πληροφορία με τους τρόπους αναπαράστασης και διάδρασης. Στην τέταρτη ενότητα παρουσιάζεται αναλυτικότερα ο γραφικός και ηχητικός σχεδιασμός καθώς και οι λόγοι που επιλέχτηκε το συγκεκριμένο μοντέλο. Τέλος, στην πέμπτη ενότητα παρουσιάζονται οι βασικές αρχές του διαδραστικού σχεδιασμού και τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν. | el_GR |
dc.description.abstract | This text presents the subject and the objective of this research as well as the methodologies that were developed in the design and in the development of the accompanying interactive multimedia application. My objective is to present the Georgiadi's mansion as cultural meeting point in the island of Lesvos, with starting line the opinion of specific individuals who are involved directly or indirectly in its operation. In the first chapter, there is a short presentation of the building's history, beginning from its erection and reaching up to its present-day use by the cultural department of the Prefectural Authority of Lesvos. The second chapter concerns the methods and techniques of collecting cultural data that formed the content of the multimedia application. The third chapter presents the scenario of the application in which information architecture is combined with techniques of representation and interaction. The fourth chapter presents the basic principles used in the graphic and sound design. Finally, the fifth chapter presents issues that concern the interaction design and the development of the application, citing excerpts of the code that was used. | en_US |
dc.language.iso | el | el_GR |
dc.relation.uri | http://hdl.handle.net/11610/5560 | el_GR |
dc.subject | Αρχοντικό Γεωργιάδη | el_GR |
dc.subject | Πολυμεσική εφαρμογή | el_GR |
dc.subject | Georgiadi's mansion | en_US |
dc.subject | Multimidia application | en_US |
dc.title | Το Αρχοντικό Γεωργιάδη ως πολιτιστικό κέντρο στο νησί της Λέσβου: σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικής πολυμεσικής εφαρμογής | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
heal.type | bachelorThesis | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας. | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.notes | Στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας έχει αναπτυχθεί εφαρμογή που βρίσκεται στη συλλογή οπτικοακουστικού υλικού | el_GR |