dc.contributor.advisor | Τσεκούρας, Γεώργιος | el_GR |
dc.contributor.author | Μποφίλιος, Νικόλαος | el_GR |
dc.contributor.author | Ματζάκος, Αντώνιος | el_GR |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-11-17T10:39:01Z | |
dc.date.available | 2015-11-17T10:39:01Z | |
dc.date.issued | 2009 | el_GR |
dc.identifier.other | https://catalog.lib.aegean.gr/iguana/www.main.cls?surl=search&p=ed763fb5-024d-4d04-a952-e71cbf110eaa#recordId=1.10267 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/10667 | |
dc.description.abstract | Ανάπτυξη demo παιχνιδιού με χρήση τρισδιάστατων γραφικών και προγραμματισμού. Περιλαμβάνει τα στάδια ανάπτυξης χαρακτήρα και περιβάλλον χώρου καθώς επίσης καιτην δημιουργία μιας μηχανής παιχνιδιού. | el_GR |
dc.language.iso | el | el_GR |
dc.subject | Προγραμματισμός | el_GR |
dc.subject | Τρισδιάστατα γραφικά | el_GR |
dc.subject | Ηλεκτρονικό παιχνίδι | el_GR |
dc.subject | Computer game | en_US |
dc.subject | 3d graphics | en_US |
dc.subject | ΧΝΑ | en_US |
dc.subject | C# | en_US |
dc.subject | Animation | en_US |
dc.subject | Modeling | e |
dc.title | Σχεδίαση και ανάπτυξη demo παιχνιδιού με χρήση προγραμματισμού και τρισδιάστατων γραφικών | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | bachelorThesis | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας. | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |