Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαμμάς, Σταύροςel_GR
dc.contributor.authorΠαππά, Ευαγγελίαel_GR
dc.contributor.authorΤσιρίδου, Ειρήνηel_GR
dc.coverage.spatialΜυτιλήνηel_GR
dc.date.accessioned2015-11-17T10:39:04Z
dc.date.available2015-11-17T10:39:04Z
dc.date.issued2010el_GR
dc.identifier.otherhttps://catalog.lib.aegean.gr/iguana/www.main.cls?surl=search&p=ed763fb5-024d-4d04-a952-e71cbf110eaa#recordId=1.15099el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/10682
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία έχει ως σκοπό την εκμάθηση του προγράμματος Adobe flash CS3 professional μέσω βιντεοσκοπήσεων οι οποίες περιέχονται στην εφαρμογή και παρουσιάζουν με λεπτομέρεια τις βασικές λειτουργίες του προγράμματος. Στο θεωρητικό κομμάτι παρέχεται ένα ενδιαφέρον σύνολο πληροφοριών βασισμένων κυρίως στον τρόπο με τον οποίο συντελείται η εκπαίδευση τόσο σε παραδοσιακό επίπεδο όσο και σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες, ενώ όσο αφορά το πρόγραμμα πρόκειται για μια υπερμεσική πλατφόρμα η οποία αναπτύχθηκε για πρώτη φορά το 1996 και χρησιμοποιείται για να προσθέσει κινούμενες εικόνες (animation), βίντεο και διαδραστικότητα σε ιστοσελίδες. Στη συνέχεια της εργασίας θα γίνει αναφορά στις θεωρίες μάθησης επισημαίνοντας και αναλύοντας αρκετές από αυτές όπως είναι για παράδειγμα η συμπεριφοριστική, στρουκτουραλιστική, θεωρία οικοδομητισμού, διαδραστική, γνωστική, ανθρωπιστική, θεωρία που εστιάζεται στο περιβάλλον και στην προσωπικότητα, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο ότι η μάθηση δεν συντελείται με έναν μόνο τρόπο. Επιπλέον, το τρίτο κεφάλαιο της εργασίας έχει ως αντικείμενο τα εποπτικά μέσα και συγκεκριμένα την εκπαιδευτική εικόνα, τη δύναμη και τα πλεονεκτήματά της, καθώς αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της μάθησης και βοηθά τον εκπαιδευόμενο στην καλύτερη κατανόηση του εκπαιδευτικού περιεχομένου. Επιπροσθέτως, γίνεται λόγος για τα υπερμέσα, την ηλεκτρονική μάθηση και τις τεχνολογίες της πληροφορίας, όπου επισημαίνεται η σημασία της χρήσης του διαδικτύου και της πληροφορικής τεχνολογίας στην απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων και μελετώνται τα στοιχεία του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο αναπτύσσεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, το οποίο διαφέρει ριζικά από τη συνηθισμένη διαδικασία εκπαίδευσης. Επίσης, παραθέτονται και δυο ερωτηματολόγια εκ των οποίων το πρώτο δημιουργήθηκε πριν το σχεδιασμό, ενώ το δεύτερο μετά το σχεδιασμό της εφαρμογής και τα οποία συνέβαλλαν καθοριστικά στην αξιολόγηση της συγκεκριμένης υλοποίησης.el_GR
dc.language.isoelel_GR
dc.subjectΔιαδραστική εφαρμογήel_GR
dc.subjectΕκμάθησηel_GR
dc.subjectAdobe Flashel_GR
dc.subjectΘεωρίες μάθησηςel_GR
dc.subjectInteractive projectel_GR
dc.subjectLearning theoriesel_GR
dc.subjectHypermediael_GR
dc.titleΔημιουργία διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής για εκμάθηση Adobe Flashel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερης πρόσβασηςel_GR
heal.typebachelorThesisel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας.el_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record