dc.contributor.advisor | Πετρίδου, Έλια | el_GR |
dc.contributor.author | Κουσκουμβεκάκη, Κατερίνα - Γιάννα | el_GR |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-11-18T10:03:25Z | |
dc.date.available | 2015-11-18T10:03:25Z | |
dc.date.issued | 2007 | el_GR |
dc.identifier.other | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B5%CE%BA%CE%AC%CE%BA%CE%B7&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%B5%CE%BA%CE%AC%CE%BA%CE%B7&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*FE*F3z*C4*81*9C*7D*B3*5B*A1*FF*F926t*D1&EncodedQuery=*FE*F3z*C4*81*9C*7D*B3*5B*A1*FF*F926t*D1&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=RecordListFind&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex= | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/11700 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εστιάζεται στο θέμα της κατανάλωσης ενός τηλεοπτικού προϊόντος, στην συγκεκριμένη περίπτωση της τηλεοπτικής σειράς «Δυο μέρες μόνο», προσεγγίζοντας το μέσα από την οπτική του φύλου. Διερευνάται ο ρόλος των ΜΜΕ στην διαμόρφωση αντιλήψεων για το φύλο, τον ανδρισμό, την θηλυκότητα και τις διάφορες εννοιολογήσεις της σεξουαλικότητας. Τα στοιχεία της έρευνας αντληθήκαν μέσα από συνεντεύξεις σε νέους τηλεθεατές στην Μυτιλήνη. Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της Κοινωνικής ανθρωπολογίας επιχειρείται μια προσέγγιση από τα κάτω προς τα πάνω δίνοντας βάση στον τρόπο που ένα τηλεοπτικό προϊόν προσλαμβάνεται και διαχειρίζεται από τους καταναλωτές του, το τηλεοπτικό κοινό. Πως νοηματοδοτούν αυτό που βλέπουν και εν τέλει διαμορφώνουν μια παθητική ή μια κριτική στάση απέναντι του ; Μέσα από το εθνογραφικό υλικό προκύπτει ότι πολλές φορές υπάρχει μια διάσταση ανάμεσα στις επιλογές παραγωγής και στην κατανάλωση. Άλλα μπορεί να είναι τα θέματα που θέλει να προβάλλει η παραγωγή και άλλα είναι αυτά που εν τελει απασχολούν το κοινό. Επομένως οποιαδήποτέ κρίση πάνω σε ένα τηλεοπτικό προϊόν θα πρέπει να λαμβάνει υπόψιν της την αλληλεπίδραση παραγωγής-κατανάλωσης. | el_GR |
dc.language.iso | el | el_GR |
dc.subject | Φύλο | el_GR |
dc.subject | Gender | el_GR |
dc.subject | Κατανάλωση | el_GR |
dc.subject | Consumption | el_GR |
dc.subject | Τηλεόραση | el_GR |
dc.subject | Television | el_GR |
dc.subject | Ανδρισμός | el_GR |
dc.subject | Masculinity | el_GR |
dc.subject | Θηλυκότητα | el_GR |
dc.subject | Femininity | el_GR |
dc.subject | Σεξουαλικότητα | el_GR |
dc.subject | Sexuality | el_GR |
dc.title | Δυο μέρες μόνο : τηλεόραση, έμφυλοι ρόλοι και απόψεις των νέων στη Μυτιλήνη | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής Ανθρωπολογίας και Ιστορίας. Γυναίκες και Φύλα: Ανθρωπολογικές και Ιστορικές Προσεγγίσεις. | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |