dc.contributor.advisor | Τρουμπέτα , Σεβαστή | el_GR |
dc.contributor.author | Κωβαίου, Ιφιγένεια - Μιχαήλ | el_GR |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2015-11-18T10:10:20Z | |
dc.date.available | 2015-11-18T10:10:20Z | |
dc.date.issued | 2012 | el_GR |
dc.identifier.other | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*2E*87*7F*E2B*B3*92*0Bk*A1*9Fv*EB4S*F6&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012%20.1.35281&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/11972 | |
dc.description.abstract | Ο Ακρωτηριασμός των Γυναικείων Γεννητικών Οργάνων (Α.Γ.Γ.Ο.) αποτελεί μια κοινωνικά επιβεβλημένη πρακτική ακρωτηριασμού του σώματος που εφαρμόζεται σε τοπικές κοινότητες, ιδίως αφρικανικών χωρών. Η πρακτική δε γνωρίζει σύνορα. Δεν εξαντλείται δηλαδή στα πλαίσια των κοινοτήτων καταγωγής των γυναικών, αλλά επιβιώνει και στις μεταναστευτικές κοινότητες, στη διασπορά. Το γεγονός αυτό, εγείρει προβληματισμό αναφορικά με το κοινωνικό πρόσταγμα για τη συνέχιση της επιτέλεσης της επέμβασης. Εάν ο Α.Γ.Γ.Ο. έχει το χαρακτήρα μιας πρακτικής που ενισχύει τη συνοχή της κοινότητας στο τοπικό επίπεδο, σε ποιο βαθμό η εφαρμογή του στα πλαίσια της μετανάστευσης ενισχύει τους δεσμούς της διασπορικής ή φαντασιακής κοινότητας; Η παρούσα εργασία μελετά, στη βάση συνεντεύξεων, τους παράγοντες που επενέργησαν και εξακολουθούν να επενεργούν στη συνέχιση της πρακτικής και παράλληλα επιχειρεί να αναδείξει, κατά πόσο υπάρχουν κοινές συνισταμένες με τους λόγους που στηρίζουν την εφαρμογή της χειρουργικής επέμβασης στις χώρες καταγωγής, όπως προκύπτουν από τη διεθνή βιβλιογραφία. | el_GR |
dc.description.abstract | The Female Genital Mutilation (F.G.M.) is a socially enforced practice of mutilation, that is applied in local communities, mostly in African countries. However, the implementation of F.G.M. is not restricted to such local communities, but also takes place in countries in which members of such communities live as immigrants. The latter phenomenon raises questions as what reasons lead to implementation of F.G.M in diaspora. Does F.G.M act as a ritual which strengthens the bonds that tie the members of the community in diaspora? This study, explores the factors behind the implementation of F.G.M by migrants on the grounds of both secondary literature as well as interviews with immigrants who live in Greece and originate in countries in which F.G.M is still applying. | el_GR |
dc.language.iso | el | el_GR |
dc.subject | Κοινοτικοί δεσμοί | el_GR |
dc.subject | Πατριαρχικό σύστημα | el_GR |
dc.subject | Έμφυλες σχέσεις κυριαρχίας | el_GR |
dc.subject | Ανδρικός φόβος | el_GR |
dc.subject | Διαχείριση γυναικείας σεξουαλικότητας | el_GR |
dc.subject | Γυναικεία αντίσταση | el_GR |
dc.subject | Community ties | el_GR |
dc.subject | Patriarchal system | el_GR |
dc.subject | Gender relations of domination | el_GR |
dc.subject | Male fear | el_GR |
dc.subject | Managing female sexuality | el_GR |
dc.subject | Women's resistance | el_GR |
dc.title | Σεξουαλικότητα & μορφές ακρωτηριασμού : η περίπτωση του Ακρωτηριασμού των Γυναικείων Γεννητικών Οργάνων(Α.Γ.Γ.Ο.) | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | false | el_GR |