Show simple item record

dc.contributor.advisorΓλύκας, Μιχαήλel_GR
dc.contributor.authorΨώρας, Μάρκοςel_GR
dc.contributor.authorPsoras, Markosen_US
dc.coverage.spatialΧίοςel_GR
dc.date.accessioned2015-11-19T10:57:21Z
dc.date.available2015-11-19T10:57:21Z
dc.date.issued2013el_GR
dc.identifier.otherhttp://catalog.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=*E4*BA*D1q*D6*A4*3B*A2V*84*26*01*89*5E*15x&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=1&WebPageNr=1&SearchTerm1=2012.1.41468&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=1el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/14599
dc.description.abstractΣε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία στην οποία η ταχύτατη εξάπλωση της πληροφορίας και της γνώσης παίζουν μεγάλο ρόλο όσον αφορά τις συνεργασίες επιχειρήσεων που βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές, είναι το πιο σημαντικό πλεονέκτημα που μπορούν να έχουν. Πολλές ΜΜΕ της Ευρώπης έχουν δημιουργήσει την ανάγκη να συνεργάζονται μεταξύ τους μέσω δικτύων και ομάδων ώστε να δουλεύουν πάνω στην έρευνα και ανάπτυξη. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να δούμε καλύτερα τον ανθρώπινο παράγοντα και να βρούμε κατάλληλους συνεργάτες που θα μας παρέχουν τη γνώση τους όπου χρειάζεται. Στο πλαίσιο αυτό, θα συνεισφέρει η άμεση δικτύωση των ευρωπαϊκών εταιρειών. Στις μέρες μας τα 3d Immersive Virtual Worlds διαδίδονται ταχέως και όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες, όχι μόνο για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Εκπαίδευση, ηλεκτρονικό εμπόριο και διαφήμιση επενδύουν ολοένα και περισσότερο σε τέτοια μέσα.el_GR
dc.description.abstractIn a globalized economy, in which the rapid dissemination of information and knowledge play an important part concerning the enterprises collaborations that are from different areas of action, is the most competitive advantage. Thus the need has been created by many SMEs of Europe to collaborate through networks and teams to work together for research and development. In this way we can best exploit the human factor as it will be easier to find suitable partners who will provide their expertise to companies in need. In this, the direct networking of European companies will contribute. Nowadays the proliferation of 3d Immersive Virtual Worlds is rapidly disseminated and more and more people use these platforms not only for recreational purposes. Education, e-commerce and advertising invest more and more in such media.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectel_GR
dc.subjectΕικονικός κόσμοςel_GR
dc.subjectΣυστάδες επιχειρήσεωνel_GR
dc.subjectΜΜΕel_GR
dc.subjectΔιαφήμισηel_GR
dc.subjectΕπικοινωνίαel_GR
dc.subject3den_US
dc.subjectImmersiveen_US
dc.subjectVirtual worlden_US
dc.subjectSMEen_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectClustersen_US
dc.title3d Immersive Virtual Worlds in managing networks of SMEs. Case Study: North Aegean.el_GR
dcterms.accessRightscampus
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ενδοπανεπιστημιακή Δημοσίευση Κλειδωμένη η δυνατότητα αντιγραφήςel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης. Οικονομική και Διοίκηση για Μηχανικούς.el_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilityfalseel_GR
dc.notesΟ συγγραφέας επιτρέπει την πρόσβαση στο πλήρες κείμενο του ηλεκτρονικού αρχείου ΜΟΝΟ εντός του Πανεπιστημιακού δικτύου (ενδοπανεπιστημιακή πρόσβαση)el_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record