Show simple item record

dc.contributor.advisorΣοφός, Λοΐζοςel_GR
dc.contributor.authorΜηταλας, Ανδρεαςel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2015-12-16T15:28:21Z
dc.date.available2015-12-16T15:28:21Z
dc.date.issued2008el_GR
dc.identifier.otherhttps://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/FullBB.csp?WebAction=ShowFullBB&EncodedRequest=u*8D*1A*3F*B47*1B*D6*BD*1D*F9*89*3C*83*DB*9C&Profile=Default&OpacLanguage=gre&NumberToRetrieve=50&StartValue=4&WebPageNr=1&SearchTerm1=2008 .1.101557&SearchT1=&Index1=Keywordsbib&SearchMethod=Find_1&ItemNr=4el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/16306
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο των σπουδών για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος «Επιστήμες της αγωγής : εκπαίδευση με χρήση νέων τεχνολογιών» από το Παιδαγωγικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Εντάσσεται στο θεματικό πεδίο των Φυσικών Επιστημών και της ηλεκτρονικής μάθησης. Αρχικά η παρούσα εργασία κάνει μία εισαγωγή στην τεχνολογία και τους «γενικούς κανόνες» της ηλεκτρονικής μάθησης και επιχειρεί να αναλύσει έως ένα βαθμό τον τρόπο ενσωμάτωσης των Νέων Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στο χώρο της εκπαίδευσης. Προχωρώντας από το γενικό στο ειδικό, περιγράφεται η διαδικτυακή εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη βοήθεια του WEB 2.0, blogs – wikis – webquest , και η εκπαιδευτική διαδικασία με χρήση της τενχητής νοημοσύνης. Παράλληλα, γίνεται αναφορά στις τεχνικές προδιαγραφές, τα χαρακτηριστικά και την υποδομή που απαιτούνται για την ορθή υποστήριξη της όλης διαδικασίας ενώ γίνεται αναφορά και στις παιδαγωγικές αρχές που πρέπει να διέπουν το εκπαιδευτικό υλικό ώστε να επιτυγχάνεται η ζητούμενη ποιότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σε ένα δεύτερο στάδιο γίνεται μία προσπάθεια εξειδίκευσης της διπλωματικής εργασίας με την παρουσίαση φυσικών «προβλημάτων» και την επίλυσή τους με τη βοήθεια της υπολογιστικής φυσικής με τη δημιουργία κώδικα σε διάφορες γλώσσες προγραμματισμού C++, Fortran 90 και Java με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να γίνει η χρήση τους τόσο σε οποιασδήποτε μορφής ηλεκτρονικής μάθησης όσο και με την μορφή ψηφιακής βιβλιοθήκης (ψηφιακού αντικειμένου) για ενσωμάτωση των διαδικασιών και σε άλλα φυσικά ή μη «προβλήματα». Αναλύονται τα χαρακτηριστικά της επιστήμης, ο ρόλος των γλωσσών προγραμματισμού και η θεωρητική διαδικασία μεταφοράς και επίλυσης των προβλημάτων στους Η/Υ. Η εργασία καταλήγει σε συμπεράσματα και προτάσεις χρήσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και ειδικά το ρόλο της στις φυσικές επιστήμες.el_GR
dc.language.isoelel_GR
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectBlogsel_GR
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel_GR
dc.subjectWikiel_GR
dc.subjectΥπολογιστική επιστήμηel_GR
dc.subjectComputational scienceel_GR
dc.titleΔιδακτική με χρήση νέων τεχνολογιών: τεχνητή νοημοσύνη, Web 2.0: blogs- wiki - webquestel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.academicPublisherΣχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών.el_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record