Εικονικά περιβάλλοντα και ξενόγλωσση μάθηση : αξιοποίηση της παιγνιώδους και αλληλεπιδραστικής φύσης του second life για την πρόσκτηση λεξιλογίου
Abstract
Η έρευνα σχετικά με την μάθηση στους τρισδιάστατους εικονικούς κόσμους και τα ψηφιακά παιχνίδια αυξάνεται συνεχώς. Η παιγνιώδης και αλληλεπιδραστική φύση του εικονικού περιβάλλοντος Second Life προσφέρει δυνατότητες εκμάθησης της ξένης γλώσσας πέρα από την παραδοσιακή παιδαγωγική, συμβάλλοντας έτσι στην απόκτηση δεξιοτήτων που ταιριάζουν στον σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας και μετάδοσης της γνώσης. Αυτή η μελέτη περίπτωσης διερεύνησε την δυνατότητα δραστηριοτήτων Quest σε εικονικό περιβάλλον να πρ...Research about learning in 3D virtual worlds and digital games is steadily growing. The gaming and interactional nature of the virtual environment of Second Life offers opportunities for language learning beyond the traditional pedagogy, thus contributing in the acquisition of skills suitable for the modern way of communication and transmission of knowledge. This study case examined the potential of Quest activities in virtual environments to enhance vocabulary acquisition through interaction,...
Σημειώσεις
$aΟ συγγραφέας δεν έχει καταθέσει το ηλεκτρονικό αρχείο του τεκμηρίου. Η ψηφιοποίηση παραμένει σε εκκρεμότητα