dc.contributor.advisor | Καραμούζης, Πολύκαρπος | el_GR |
dc.contributor.author | Χαβιαράς, Γεώργιος | el_GR |
dc.coverage.spatial | Ρόδος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-01-24T13:33:36Z | |
dc.date.available | 2018-01-24T13:33:36Z | |
dc.date.issued | 2017-09-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/17825 | |
dc.description.abstract | Καθ’ όλη τη διάρκεια της συνύπαρξης των διαφόρων θρησκειών υπήρχε πάντα μία
αόρατη και άδηλη μεταξύ τους διαμάχη, σχετικά με το ποια θρησκεία πρεσβεύει το
σωστό, συνεπώς υπάρχει μία και αληθινή θρησκεία που κατέχει τη μοναδική αλήθεια;
Ιδιαίτερα έντονη υπήρξε η διαμάχη μεταξύ Χριστιανισμού και Ισλαμισμού, μία
διαμάχη που είναι έκδηλη και στις μέρες μας λαμβάνοντας παράλληλα και πολιτικές
προεκτάσεις. Εντούτοις, παρά τις σαφείς διαφορές μεταξύ Χριστιανισμού και
Ισλαμισμού υπάρχει μία κοινή άποψη και στις δύο θρησκείες, ότι δηλαδή η μέταλ
μουσική συνδέεται άμεσα με ανήθικες και κοινωνικά απορριπτέες πράξεις, όπως είναι
ο σατανισμός. Όντας, η μέταλ μουσική, που γεννήθηκε κυρίως σε Αγγλία και
Σκανδιναβικές χώρες, στις αρχές της εμφάνισής της είχε άμεση σχέση με τον
σατανισμό, καθώς εκπρόσωποι συγκροτημάτων μέταλ δήλωναν ανοιχτά σατανιστές.
Εντούτοις, και με την πάροδο του χρόνου, η αντίληψη αυτή μειώθηκε, καθώς το
μουσικό αυτό είδος εκφράζει κυρίως μηνύματα οργής και αγανάκτησης σε κακώς
κείμενα που επικρατούν στην κοινωνία. Όμως, ακόμα και σήμερα, οι απόψεις αυτές
εξακολουθούν να υφίστανται και να θεωρείται, ότι η μέταλ αποτελεί κίνδυνος για τη
θρησκεία. Υπό αυτά τα πλαίσια, βασικό στόχος της παρούσας μελέτης είναι να
καταδειχτεί κατά πόσο η θεωρία αυτή υφίσταται στην πράξη και κατά πόσο η μέταλ
μουσική αποτελεί κίνδυνο για τους νέους. Για τον λόγο αυτό, υλοποιείται μία ποσοτική
έρευνα, μέσω διανομής ερωτηματολογίων σε διαδικτυακό περιβάλλον σε νέους ηλικίας
13 με 16 ετών, ηλικίες όπου η μέταλ μουσική είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ενώ
παράλληλα δε, γίνεται ποιοτική έρευνα μέσω αναφοράς σε σχετική με το υπό μελέτη
θέμα βιβλιογραφία. | el_GR |
dc.format.extent | 146 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Default License | |
dc.subject | Θρησκείες | el_GR |
dc.subject | Μέταλ μουσική | el_GR |
dc.subject | Αντίληψη | el_GR |
dc.subject | Religions | en_US |
dc.subject | Metal music | en_US |
dc.subject | Perception | en_US |
dc.subject.lcsh | Religion and social status (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85112586) | en_US |
dc.subject.lcsh | Heavy metal (Music) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85059850) | en_US |
dc.subject.lcsh | Internet--Social aspects (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2009127185) | en_US |
dc.title | Ο χώρος του διαδικτύου ως πεδίο επίλυσης θρησκευτικών διαφορών:
το παράδειγμα του μουσικού είδους της μέταλ μουσικής, ως καταλύτη
επιρροής ιδεολογιών σχετικών με τη θρησκεία: ποσοτική έρευνα για
επιβεβαίωση ευρημάτων | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κατσαδώρος, Γεώργιος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κλαδάκη, Μαρία | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | |
dc.contributor.department | Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών | el_GR |