dc.contributor.advisor | Φωκίδης, Εμμανουήλ | el_GR |
dc.contributor.author | Ατσικπάση, Πηνελόπη | el_GR |
dc.coverage.spatial | Ρόδος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-02-22T13:04:27Z | |
dc.date.available | 2018-02-22T13:04:27Z | |
dc.date.issued | 2018-01-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/18000 | |
dc.description.abstract | Τα τρισδιάστατα Εικονικά Περιβάλλοντα Πολλών Χρηστών (ΕΠΠΧ) αποτελούν μια τεχνολογία που έχει το δυναμικό να συμβάλλει σημαντικά στη μάθηση των εκπαιδευομένων. Παρόλα αυτά, οι παράγοντες που διαμορφώνουν την εκπαιδευτική εμπειρία σε αυτά δεν έχουν μελετηθεί επαρκώς. Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να γεφυρώσει αυτό το κενό. Διερευνά τα μαθησιακά αποτελέσματα από τη χρήση ενός τρισδιάστατου ΕΠΠΧ σε συνθήκες άτυπης εκπαίδευσης. Για αυτόν τον λόγο, κατασκευάστηκε ένα τρισδιάστατο ΕΠΠΧ με όνομα "Το εικονικό μουσείο της Πάστρα" (μια γνωστή γλύπτρια). Η ομάδας στόχος ήταν ενήλικες. Εξετάστηκαν οι εξής παράγοντες: η Υποκειμενική Διευκόλυνση της Μάθησης, η Υποκειμενική Ευκολία Χρήσης, η Παρουσία, τα Κίνητρα, ο Υποκειμενικός Ρεαλισμός της εφαρμογής, καθώς και η Ευχαρίστηση κατά τη χρήση του ΕΠΠΧ. Τα μαθησιακά αποτελέσματα μετρήθηκαν μέσα από τεστ που ενσωματώθηκαν στην εφαρμογή. Συνολικά 612 άτομα συμμετείχαν στη μελέτη. Μοντέλα Δομικών Εξισώσεων χρησιμοποιήθηκαν για την ανάλυση των δεδομένων. Διαπιστώθηκε ότι οι σημαντικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τα μαθησιακά αποτελέσματα ήταν τα Κίνητρα, η Υποκειμενική Ευκολία Χρήσης, η Υποκειμενική Διευκόλυνση της Μάθησης και η Ευχαρίστηση. Οι σπουδαστές όλων των ηλικιών, καθώς και οι εκπαιδευτικοί, οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής και οι ακαδημαϊκοί μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν την έρευνα. | el_GR |
dc.format.extent | 217 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Default License | |
dc.subject | Εικονική Πραγματικότητα | el_GR |
dc.subject | Άτυπη Εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Ερωτηματολόγιο | el_GR |
dc.subject | Virtual Reality | en_US |
dc.subject | Informal Learning | en_US |
dc.subject | Questionnaire | en_US |
dc.subject.lcsh | Virtual reality in education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99013951) | en_US |
dc.subject.lcsh | Non-formal education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85092222) | en_US |
dc.subject.lcsh | Questionnaires--Data processing (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85109825) | en_US |
dc.title | Διερεύνηση παραγόντων που επηρεάζουν τη μάθηση σε εικονικά περιβάλλοντα πολλών χρηστών και σε συνθήκες άτυπης εκπαίδευσης | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Δάρρα, Μαρία | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κλαδάκη, Μαρία | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | |
dc.contributor.department | Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών | el_GR |