Show simple item record

Modern sculpture of Larinof, Tatlin, Pevsner, Gabo: pedagogical application of virtual museum for primary school children via the use of new technologies

dc.contributor.advisorΣοφός, Αλιβίζοςel_GR
dc.contributor.authorΔαλάρη, Αιμιλίαel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-22T13:06:03Z
dc.date.available2018-02-22T13:06:03Z
dc.date.issued2017-09-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/18004
dc.description.abstractΗ εργασία εξετάζει τα αποτελέσματα από τη χρήση μίας εφαρμογής Εικονικής Πραγματικότητας για τη διδασκαλία του μαθήματος της Αισθητικής Αγωγής σε μαθητές Ε’ τάξης δημοτικού σχολείου. Το ερώτημα το οποίο γεννιέται είναι αν οι μαθητές είναι σε θέση να χειρίζονται τον Η/Υ, τόσο στη καθημερινότητά τους όσο και στα πλαίσια του σχολείου. Συνέχεια του ερωτήματος αυτού, αποτελεί το αν είναι δυνατόν να συνδυαστεί η Εικονική Πραγματικότητα από τη μία πλευρά, με την Αισθητική Αγωγή από την άλλη και έτσι, διατυπώνεται η ερευνητική υπόθεση ότι η χρήση της εφαρμογής Εικονικής Πραγματικότητας για τη διδασκαλία της Αισθητικής Αγωγής είναι πιο ενδιαφέρουσα και πιο ελκυστική στους μαθητές. Λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς του χρόνου, θεωρήθηκε ότι μια καλή διάρκεια της ερευνητικής εφαρμογής θα ήταν αυτή του ένα μήνα περίπου, με συχνότητα μία φορά τη κάθε βδομάδα. Πληθυσμός αναφοράς ορίστηκαν οι μαθητές της Ε’ τάξης δημοτικού σχολείου της πόλης του Μεσολογγίου. Το δείγμα ήταν στο σύνολο 26 μαθητές. Από αυτούς, συμμετείχαν στο πείραμα της εικονικής περιήγησης 12 μαθητές, 6 αγόρια και 6 κορίτσια. Η εργασία κλείνει με τη διαπίστωση, ότι η διδασκαλία της Αισθητικής Αγωγής και συγκεκριμένα της γλυπτικής μέσω της χρήσης τρισδιάστατων εικονικών μουσείων, ενισχύει τη δημιουργικότητα των μαθητών καθώς η διδακτική ενότητα παρουσιάζεται με τη μορφή ενός ελκυστικού περιβάλλοντος μάθησης. Τα θετικά αποτελέσματα και τα πλεονεκτήματα από τη χρήση Η/Υ, συγκλίνουν στην απόφαση ότι η ερευνητική εφαρμογή θα πρέπει να στηριχθεί στη χρήση τους και όχι σε άλλη μορφή συμβατικής διδασκαλίας, αξιοποιώντας μάλιστα τα εργαστήρια της Πληροφορικής.el_GR
dc.format.extent99 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΓλυπτικήel_GR
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταel_GR
dc.subjectΕικονικό μουσείοel_GR
dc.subjectSculptureen_US
dc.subjectVirtual museumen_US
dc.subjectVirtual realityen_US
dc.subject.lcshSculpture, Modern--20th century--History (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85119136)en_US
dc.subject.lcshVirtual museums (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2005000619)en_US
dc.subject.lcshVirtual reality (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92000880)en_US
dc.titleΜοντέρνα γλυπτική των Larionov, Tatlin, Pevsner, Gabo: παιδαγωγική εφαρμογή εικονικού μουσείου σε παιδιά δημοτικού με τη χρήση νέων τεχνολογιώνel_GR
dc.titleModern sculpture of Larinof, Tatlin, Pevsner, Gabo: pedagogical application of virtual museum for primary school children via the use of new technologiesen_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΦωκίδης, Εμμανουήλel_GR
heal.committeeMemberNameΖιώγας, Γιάννηςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrue
dc.contributor.departmentΕπιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιώνel_GR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές