Show simple item record

Museum & digital technology: creating a virtual museum of replicas with three-dimensioned objects: observations & problems.

dc.contributor.advisorΒοσινάκης, Σπύροςel_GR
dc.contributor.authorΚεσίσογλου, Άνναel_GR
dc.contributor.authorKesisoglou, Annaen_US
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2019-07-17T07:31:48Z
dc.date.available2019-07-17T07:31:48Z
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/18930
dc.description.abstractΣτόχος της εργασίας είναι η δημιουργία και η ανάπτυξη μιας εφαρμογής εικονικού μουσείου με τρισδιάστατα αντικείμενα στην οποία ο χρήστης θα μπορεί να περιηγείται μέσα στο μουσείο, να πληροφορείται σχετικά με τα εκθέματα και να τα χειρίζεται. Τα εκθέματα είναι αντίγραφα αντικειμένων μουσείων, από διαφορετικά υλικά, που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο επισκέψεων μουσείων ή από αγορές σε τουριστικά μαγαζιά. Θα παρουσιαστούν τα στάδια για την δημιουργία του εικονικού μουσείου από την φωτογράφηση των αντικειμένων και την διαδικασία ψηφιοποίησης τους εώς την σχεδίαση του κτηρίου και την διάδραση της εφαρμογής με το κατάλληλο λογισμικό για να πραγματοποιηθεί η περιήγηση στο μουσείο. Επίσης θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της ψηφιοποίησης δηλαδή η συμβατότητα των υλικών με την χρήση της σχετικής μεθόδου (Structure from motion).el_GR
dc.description.abstractThe aim of the work is to create and develop a virtual museum application with three-dimensional objects in which the user can browse the museum, learn about the exhibits and manipulate them. The exhibits are copies of museum objects from different materials acquired during museum visits or shopping in tourist shops. The steps / stages for the creation of the virtual museum will include photographing the objects and digitizing them and the design of the building and the interaction of the application with the appropriate software for the tour to the museum. Also, the results of digitization will be presented, in other words observe how compatible the materials of the objects are with the use of this method.en_US
dc.format.extent160 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕικονικό μουσείοel_GR
dc.subjectΨηφιοποίησηel_GR
dc.subjectΤρισδιάστατα μοντέλαel_GR
dc.subjectΔομή από κίνησηel_GR
dc.subjectVirtual museumen_US
dc.subjectDigitizationen_US
dc.subject3D modelsen_US
dc.subjectStructure from motionen_US
dc.subject.lcshVirtual museums (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2005000619)en_US
dc.subject.lcshMuseums (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00006830)en_US
dc.subject.lcshVirtual reality in archaeology (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh00007440)en_US
dc.titleΜουσείο & ψηφιακή τεχνολογία: δημιουργία εικονικού μουσείου αντιγράφων με τρισδιάστατη αποτύπωση αντικειμένων: παρατηρήσεις & προβληματισμοί.el_GR
dc.titleMuseum & digital technology: creating a virtual museum of replicas with three-dimensioned objects: observations & problems.en_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΠαυλίδης, Γεώργιοςel_GR
heal.committeeMemberNameΓεωργόπουλος, Ανδρέαςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Μεσογειακών Σπουδώνel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΕφαρμοσμένες Αρχαιολογικές Επιστήμες (Διατμηματικό)el_GR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές