Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών επαυξημένης πραγματικότητας για μάθηση μέσω φορητών συσκευών: η περίπτωση των παιχνιδιών προσανατολισμού στην πανεπιστημιούπολη της Ρόδου
Abstract
Η εργασία έχει θέμα τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός σοβαρού εκπαιδευτικού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για μάθηση μέσω φορητών συσκευών. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η ξενάγηση των πρωτοετών φοιτητών/τριών στον χώρο του πανεπιστημίου. Στην Ελλάδα σε αντίθεση με το εξωτερικό δεν είναι συνηθισμένα τα ολοκληρωμένα προγράμματα καλωσορίσματος των νέων φοιτητών/τριών, παρόλο που κρίνεται ως μια διαδικασία σημαντική για την μετέπειτα πορεία των φοιτητών/τριών. Στην παρούσα έρευνα μελετάτα...The aim of this research is the design and the development of a serious, augmented reality learning game for mobile learning. The aim of the game is the orientation of the firstyear students at the university campus. In Greece, unlike in other countries, there are no complete programs for new students. This study investigates the use of a serious game for this purpose. In particular, it is investigated if an orientation process using a serious game is effective, to what extent it is accepted an...
Spatial Coverage
ΡόδοςCollections
The following license files are associated with this item: