Show simple item record

dc.contributor.advisorΦεσάκης, Γεώργιοςel_GR
dc.contributor.authorΛανταβού, Όλγαel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2019-08-26T12:00:17Z
dc.date.available2019-08-26T12:00:17Z
dc.date.issued2018-05-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/19295
dc.description.abstractΗ εργασία έχει θέμα τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός σοβαρού εκπαιδευτικού παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για μάθηση μέσω φορητών συσκευών. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η ξενάγηση των πρωτοετών φοιτητών/τριών στον χώρο του πανεπιστημίου. Στην Ελλάδα σε αντίθεση με το εξωτερικό δεν είναι συνηθισμένα τα ολοκληρωμένα προγράμματα καλωσορίσματος των νέων φοιτητών/τριών, παρόλο που κρίνεται ως μια διαδικασία σημαντική για την μετέπειτα πορεία των φοιτητών/τριών. Στην παρούσα έρευνα μελετάται η χρήση ενός σοβαρού παιχνιδιού για τον σκοπό αυτό. Συγκεκριμένα διερευνάται η διαδικασία ξενάγησης με τη χρήση ενός σοβαρού παιχνιδιού είναι αποτελεσματική, ένα γίνεται αποδεκτή κι αν έχει βοηθητικό ρόλο. Η παρούσα διπλωματική εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, το οποίο αποτελεί το θεωρητικό μέρος, γίνεται αναφορά στους βασικούς όρους κι έννοιες που θα μας απασχολήσουν καθώς και η βιβλιογραφική ανασκόπηση ερευνών στις οποίες βασίστηκε η παρούσα μελέτη. Στο δεύτερο μέρος, το πειραματικό, παρουσιάζεται η εφαρμογή καθώς και η διαδικασία και τα αποτελέσματα της έρευνας.el_GR
dc.description.abstractThe aim of this research is the design and the development of a serious, augmented reality learning game for mobile learning. The aim of the game is the orientation of the firstyear students at the university campus. In Greece, unlike in other countries, there are no complete programs for new students. This study investigates the use of a serious game for this purpose. In particular, it is investigated if an orientation process using a serious game is effective, to what extent it is accepted and if it has a supporting role. This thesis is divided into two parts. In the first part, which is the theoretical part, reference is made to the basic terms and concepts that will be of interest to us as well as to the bibliographic survey of studies on which this study was based. In the second part, the experimental, the application the process and the results of the research are presented.en_US
dc.format.extent135 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΕμπειρία χρήστηel_GR
dc.subjectΠροσανατολισμός νέων φοιτητώνel_GR
dc.subjectΣοβαρά παιχνίδιαel_GR
dc.subjectΕπαυξημένη πραγματικότηταel_GR
dc.subjectUser experienceen_US
dc.subjectNew student orientationen_US
dc.subjectMobile learningen_US
dc.subjectAugmented realityen_US
dc.subject.lcshActivity programs in education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000742)en_US
dc.subject.lcshVirtual reality in education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99013951)en_US
dc.subject.lcshThree-dimensional imaging (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2001000478)en_US
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών επαυξημένης πραγματικότητας για μάθηση μέσω φορητών συσκευών: η περίπτωση των παιχνιδιών προσανατολισμού στην πανεπιστημιούπολη της Ρόδουel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΚαλαβάσης, Φραγκίσκοςel_GR
heal.committeeMemberNameΚοντάκος, Αναστάσιοςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμούel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΠαιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικόel_GR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές