Abstract
Η παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να μεταφέρουμε τεχνικές και γνώσεις από ένα μέσο έκφρασης και δημιουργίας σε ένα καινούριο δημιουργικό μέσο. Συγκεκριμένα εξετάζεται και αναλύεται η περίπτωση δημιουργίας ντοκιμαντέρ χρησιμοποιώντας τεχνικές και μεθόδους graffiti.
Παρουσιάζεται η θεωρία του Αστρύκ «Κάμερα Στυλό» στην οποία υποστηρίζεται ότι η κάμερα μπορεί να λειτουργήσει ως στυλό. Στη συνέχεια συνδυάζεται με την θεωρία Cultural Technics του σύγχρονου φιλόσοφου Stiegl...