Δημιουργία ταινίας ντοκιμαντέρ με μεθόδους και τεχνικές graffiti: από την κάμερα στυλό στην κάμερα σπρέι
Making documentary film with methods and techniques of graffiti: from camera stylo to camera spray
dc.contributor.advisor | Στάθη, Ειρήνη | el_GR |
dc.contributor.author | Διαμαντής, Κωνσταντίνος | el_GR |
dc.contributor.author | Diamantis, Konstantinos | en_US |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-10-18T11:59:37Z | |
dc.date.available | 2019-10-18T11:59:37Z | |
dc.date.issued | 2016-10 | |
dc.identifier.other | https://catalog.lib.aegean.gr/iguana/www.main.cls?surl=search&p=ed763fb5-024d-4d04-a952-e71cbf110eaa#recordId=1.120146 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/19495 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη διερευνά τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να μεταφέρουμε τεχνικές και γνώσεις από ένα μέσο έκφρασης και δημιουργίας σε ένα καινούριο δημιουργικό μέσο. Συγκεκριμένα εξετάζεται και αναλύεται η περίπτωση δημιουργίας ντοκιμαντέρ χρησιμοποιώντας τεχνικές και μεθόδους graffiti. Παρουσιάζεται η θεωρία του Αστρύκ «Κάμερα Στυλό» στην οποία υποστηρίζεται ότι η κάμερα μπορεί να λειτουργήσει ως στυλό. Στη συνέχεια συνδυάζεται με την θεωρία Cultural Technics του σύγχρονου φιλόσοφου Stiegler η οποίa μελετά την σχέση τεχνολογίας και ανθρωπότητας. Πιο ειδικά υποστηρίζεται ότι ο άνθρωπος διαθέτει ένα είδος τρίτης μνήμης μέσα από την οποία μεταφέρονται στις επόμενες γενιές οι τεχνικές που απαιτούνται για να γίνει χρήση των εργαλείων και των μέσων. Στόχος της εργασίας είναι να εξετάσει πως μέσα από τον συνδυασμό των παραπάνω θεωριών και των τεχνικών του graffiti και της μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την κάμερα ως spray. Να δημιουργηθούν ταινίες με την αμεσότητα και την μαχητικότητα του παράνομου graffiti που θα προβάλλονται στο δημόσιο χώρο. Για την καλύτερη επίτευξη της θεωρητικής προσέγγισης η εργασία πλαισιώνεται με την δημιουργία μιας ταινίας documentary με τίτλο ”LINE 1” που βασίστηκε σε όσα προαναφέραμε. | el_GR |
dc.format.extent | 100 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.relation.uri | http://hdl.handle.net/11610/19620 | el_GR |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject | ethnographic film | en_US |
dc.subject | sensory ethnography | en_US |
dc.subject | media theories | en_US |
dc.subject | εθνογραφική ταινία | el_GR |
dc.subject | αισθητηριακή εθνογραφία | el_GR |
dc.subject | θεωρία των μέσων | el_GR |
dc.subject.lcsh | Documentary films | en_US |
dc.subject.lcsh | Ethnographic films | en_US |
dc.title | Δημιουργία ταινίας ντοκιμαντέρ με μεθόδους και τεχνικές graffiti: από την κάμερα στυλό στην κάμερα σπρέι | el_GR |
dc.title | Making documentary film with methods and techniques of graffiti: from camera stylo to camera spray | en_US |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση Κλειδωμένη η δυνατότητα αντιγραφής | el_GR |
heal.type | bachelorThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Καταπότη, Δέσποινα | el_GR |
heal.committeeMemberName | Χουρμουζίαδη, Αναστασία | el_GR |
heal.committeeMemberName | Παπαγεωργίου, Δημήτρης | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |