Show simple item record

Aeshylus Oresteia: from vengence to trial

dc.contributor.advisorΧριστόπουλος, Μενέλαοςel_GR
dc.contributor.authorΛαμνή, Ιωάνναel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2020-01-23T13:28:47Z
dc.date.available2020-01-23T13:28:47Z
dc.date.issued2019-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/19746
dc.description.abstractΗ Ορέστεια διδάχθηκε το 458π.Χ. και κέρδισε το πρώτο βραβείο. Η τριλογία αποτελείται από τα έργα Αγαμέμνονας, Χοηφόροι και Ευμενίδες. Μερικά από τα βασικά θέματα που πραγματεύεται το έργο είναι η σχέση των ανθρώπων με τους θεούς, η σύγκρουση των παλαιών με τους νέους θεούς, η θέση της γυναίκας και η «γυναικεία συμπεριφορά», η εξέλιξη της έννοιας της Δικαιοσύνης από το αρχαίο θεοκρατικό σύμπαν του μύθου, στην ορθολογική λειτουργία της δικαιοσύνης του 5ου π. Χ. αιώνα στην Αθήνα. Αυτή την εξέλιξη επιχειρεί να αναλύσει η εργασία μέσα από το ιστορικό πλαίσιο της συγγραφής του έργου, τους δικηφόρους και τους θεούς τους, την παρουσία της έννοιας της δικαιοσύνης, τη λειτουργία της μέσα σε κάθε έργο ξεχωριστά και τη σχέση των δραματικών γεγονότων της τριλογίας με τα πραγματικά γεγονότα του 5ου π.Χ αιώνα.el_GR
dc.description.abstractThe Oresteia was taught in 458 BC and won the first prize. The trilogy comprises the dramas Agamemnon, Libation Bearers (Choēphóroi) and Eumenides. The main themes of the play include the relationship between humans and the gods, the conflict between old and new gods, the position of women and the “female behavior”, the evolution of the concept of Justice from the ancient theocratic universe of myth to the rationalization of Justice during the 5th century BC in Athens. The present paper tries to analyze this evolution taking into account the historical context within which the play was written, the “dikiforoi” and their gods, the concept of justice and its role in each separate play, as well as the connection between the dramatic events of the trilogy with the actual events taking place during the 5th century BCen_US
dc.format.extent92 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsDefault License
dc.subjectΑισχύλοςel_GR
dc.subjectδικηφόροςel_GR
dc.subjectδικαστήςel_GR
dc.subjectAeschylusen_US
dc.subjectvictoriousen_US
dc.subjectjudgeen_US
dc.subject.lcshGreek drama (Tragedy)--History and criticismen_US
dc.subject.lcshAeschylusen_US
dc.subject.lcshAeschylus. Oresteiaen_US
dc.subject.lcshTrialsen_US
dc.titleΑισχύλου Ορέστεια: από τους δικηφόρους στους δικαστέςel_GR
dc.titleAeshylus Oresteia: from vengence to trialen_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΣυρόπουλος, Σπυρίδωνel_GR
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Μεσογειακών Σπουδώνel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΤο Θέατρο ως Κοινωνικός και Πολιτικός Θεσμός στη Μεσόγειο κατά την Αρχαιότηταel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record