Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας σε σενάρια περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Design and development of augmented reality applications in environmental education scenarios
dc.contributor.advisor | Φεσάκης, Γεώργιος | el_GR |
dc.contributor.author | Γιοβανούδη, Λαμπρινή | el_GR |
dc.coverage.spatial | Ρόδος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-01-27T13:02:08Z | |
dc.date.available | 2020-01-27T13:02:08Z | |
dc.date.issued | 2019-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/19767 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία με τίτλο «Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας σε σενάρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» επικεντρώνεται στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και την ανάπτυξη εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας διαδικασίας και των συναισθηματικών παραγόντων. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός και η ανάπτυξη εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας, μέσω φορητών συσκευών, σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Πεταλούδων Ρόδου, που αφορά το βιολογικό κύκλο της Πεταλούδας της Ρόδου, του είδους Panaxia Quadripunctaria και το βιότοπό της στον οποίο διαμένει συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το κεντρικό ερευνητικό ερώτημα της συγκεκριμένης μελέτης είναι αν δύναται να σχεδιαστούν και να μελετηθούν σενάρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με βάση τις εφαρμογές της Επαυξημένης Πραγματικότητας στο ΚΠΕ Πεταλούδων. Στην έρευνα συμμετείχαν 9 μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης επαρχιακού ολιγοθέσιου δημοτικού σχολείου της Ρόδου, χωρισμένοι σε ομάδες των τριών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις που διήρκησαν συνολικά 2 ώρες και 25 λεπτά. Η πρώτη φάση πραγματοποιήθηκε στο χώρο του ΚΠΕ Πεταλούδων Ρόδου, κατά την οποία οι ομάδες αφού έλαβαν ένα σενάριο και γραπτές οδηγίες αλληλεπίδρασαν με 3 διαδραστικές αφίσες που σχεδιάστηκαν από την ίδια την ερευνήτρια με την εφαρμογή Blippar. Η δεύτερη φάση πραγματοποιήθηκε στο χώρο του βιότοπου της κοιλάδας (πεδίο) με επαυξημένη ξενάγηση με τη χρήση Γρήγορων Κωδικών Απόκρισης (QR Codes) μέσω φορητών συσκευών. | el_GR |
dc.description.abstract | This postgraduate thesis entitled "Design and Development of Augmented Reality Applications in Environmental Education Scenarios" focuses on the educational design and development of Augmented Reality applications in the field of Environmental Education, as well as on the assessment of learning processes and emotions. Specifically, the design and development of Augmented Reality applications, via mobile devices, was carried out into an environmental program of the Environmental Education Center of Butterflies in Rhodes. The programme dealt with the biological cycle of the Butterfly of Rhodes, of the species Panaxia Quadripunctaria and its habitat in which it resides for a specific time period. The aim of our study is the design and study of Environmental Education scenarios based on Augmented Reality Applications in Environmental Education Center of Butterflies in Rhodes. The study involved 9 students from the Sixth grade of a provincial small elementary school in Rhodes, divided into groups of three. The research was conducted in two phases which lasted a total of 2 hours and 25 minutes. The first phase took place at the Environmental Education Center, during which the teams, after receiving a script and written instructions interacted with 3 interactive posters designed by the researcher himself with the Blippar application. The second phase took place in the valley habitat area (field) with a guided tour using QR Codes via mobile devices. | en_US |
dc.format.extent | 128 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | augmented reality | en_US |
dc.subject | environmental education | en_US |
dc.subject | επαυξημένη πραγματικότητα | el_GR |
dc.subject | περιβαλλοντική εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας | el_GR |
dc.subject | augmented reality applications | en_US |
dc.subject.lcsh | Virtual reality in education | en_US |
dc.subject.lcsh | Computer-assisted instruction | en_US |
dc.subject.lcsh | Environmental education | en_US |
dc.subject.lcsh | Education--Effect of technological innovations on | en_US |
dc.title | Σχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας σε σενάρια περιβαλλοντικής εκπαίδευσης | el_GR |
dc.title | Design and development of augmented reality applications in environmental education scenarios | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κοντάκος, Αναστάσιος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Παπαβασιλείου, Βασίλειος | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Μοντέλα Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών Μονάδων | el_GR |