Θεατρική αγωγή και ειδική εκπαίδευση
Drama education and special needs
dc.contributor.advisor | Κλαδάκη, Μαρία | el_GR |
dc.contributor.author | Θεολόγη, Βασιλική | el_GR |
dc.coverage.spatial | Ρόδος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T15:06:42Z | |
dc.date.available | 2020-04-02T15:06:42Z | |
dc.date.issued | 2019-12-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/20256 | |
dc.description.abstract | Στο σύγχρονο σχολείο, προωθείται η βιωματική μάθηση και η διδασκαλία σε ομάδες. Το θεατρικό παιχνίδι συνδυάζει και τα δύο, καθώς η μάθηση προκύπτει μέσω της εμπειρίας, αλλά και της αλληλεπίδρασης με την ομάδα. Τα οφέλη του είναι πολλά, τόσο στον γνωστικό τομέα, όσο και στον κοινωνικό. Οι μαθητές μαθαίνουν να συνεργάζονται, να αποδέχονται και να σέβονται το διαφορετικό. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διεξαγωγή του θεατρικού παιχνιδιού είναι καθοριστικής σημασίας, καθώς αποτελεί τον εμψυχωτή, αλλά και τον καθοδηγητή της διαδικασίας. Υπάρχουν αρκετές θεατρικές τεχνικές, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν αναλόγως με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα της ομάδας. Το θεατρικό παιχνίδι περνάει από τέσσερις φάσεις, κάθε μια από τις οποίες επιτελεί κάποιον σκοπό. Όταν μιλάει κανείς για ειδική εκπαίδευση, αναφέρεται σε οποιαδήποτε επιπλέον υποστήριξη παρέχεται σε παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες. Ουσιαστικά πρόκειται για την εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στην πάροδο των χρόνων, η αντιμετώπιση των ατόμων με ειδικές ανάγκες πέρασε από την απόρριψη στον οίκτο και έφτασε στην εποχή των ίσων ευκαιριών. Στις μέρες μας, στόχος του σχολείου είναι η συμπεριληπτική εκπαίδευση και η δημιουργία ενός σχολείου για όλους. Ενός σχολείου που δέχεται τη διαφορετικότητα και παρέχει ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές. Η Θεατρική Αγωγή μπορεί να εφαρμοστεί στην ειδική εκπαίδευση και να έχει πολύ θετικά αποτελέσματα για τους μαθητές. Το θεατρικό παιχνίδι πρέπει να προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε ομάδας προκειμένου να επιτύχει. Ο εκπαιδευτικός έχει και πάλι πολύ σημαντικό ρόλο στη διεξαγωγή του θεατρικού παιχνιδιού. Αν τηρηθούν κάποιες προϋποθέσεις, η θεατρική αγωγή μπορεί να αποτελέσει πηγή χαράς και γνώσης για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. | el_GR |
dc.format.extent | 84 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Default License | |
dc.subject | θεατρική αγωγή | el_GR |
dc.subject | theatre education | en_US |
dc.subject | ειδική εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | special education | en_US |
dc.subject | παιδιά με αναπηρίες | el_GR |
dc.subject | children with disabilities | en_US |
dc.subject.lcsh | Drama in education | en_US |
dc.subject.lcsh | Special education | en_US |
dc.subject.lcsh | Acting--Study and teaching | en_US |
dc.subject.lcsh | Children with disabilities--Education | en_US |
dc.title | Θεατρική αγωγή και ειδική εκπαίδευση | el_GR |
dc.title | Drama education and special needs | en_US |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Συρόπουλος, Σπύρος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Τσιμπιδάκη, Ασημίνα | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Το Θέατρο ως Κοινωνικός και Πολιτικός Θεσμός στη Μεσόγειο κατά την Αρχαιότητα | el_GR |