dc.contributor.advisor | Φωκίδης, Εμμανουήλ | el_GR |
dc.contributor.author | Κεχαγιά, Σταματία | el_GR |
dc.coverage.spatial | Ρόδος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2020-05-10T07:27:14Z | |
dc.date.available | 2020-05-10T07:27:14Z | |
dc.date.issued | 2018-09-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/20743 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει λάβει τεράστιες διαστάσεις με αποτέλεσμα τα εικονικά περιβάλλοντα να έχουν εισβάλλει για τα καλά στην ζωή του ανθρώπου. Στην σημερινή εποχή έχει παρατηρηθεί πως πολλοί χρήστες δημιουργούν τα δικά τους προσωπικά Avatar μιας και μέσω αυτών έχουν την δυνατότητα να επισκέπτονται διάφορους εικονικούς κόσμους. Οι συγκεκριμένοι χρήστες χρησιμοποιούν τα avatar για να συνομιλήσουν με άλλους εικονικούς χαρακτήρες - χρήστες, να αγωνιστούν, να κάνουν φίλους και γενικότερα να αναπτύξουν διαδικτυακές σχέσεις.
Πλέον, το διαδίκτυο αποτελεί μια δεύτερη ζωή, μια δεύτερη ευκαιρία για να ζήσει κάποιος όπως πραγματικά θέλει μιας και δεν θεωρείται ένας απλός εικονικός κόσμος αλλά είναι ένα μέρος της ζωής του, αφού ζει όπως και στη πραγματική του ζωή. Παρόλα αυτά η δημιουργία και κυρίως η χρήση ενός Avatar εκτός από διασκεδαστική μπορεί να αποδειχθεί πολύ επικίνδυνη μιας και η ταυτότητα και οι προθέσεις ενός χρήστη δύσκολα αποκαλύπτονται. Έτσι λοιπόν στην παρούσα εργασία, έχοντας ως δείγμα 10 νεαρούς ενήλικες (5 κορίτσια και 5 αγόρια) από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, διερευνάται το ζήτημα της δημιουργίας ενός Avatar, το κατά πόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει η χρήση του και σε ποιο βαθμό επηρεάζεται από την προσωπικότητα του ιδρυτή του. Η έρευνα διήρκεσε 12 μέρες και τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν για να υπάρξουν έγκυρα αποτελέσματα ήταν τα ερωτηματολόγια BIG FIVE και HEXACO, το πρόγραμμα Screencastify για βιντεοσκόπηση και ηχογράφηση και τέλος η ημι-δομημένη συνέντευξη. Βέβαια, για να φτάσουμε στα τελικά αποτελέσματα, έπρεπε οι συμμετέχοντες να δημιουργήσουν το δικό τους avatar, στο OpenSimulator, έπειτα να μου παραχωρήσουν μία ημι- δομημένη συνέντευξη που αποτελούταν από 21 ερωτήσεις και τέλος να συμπληρώσουν τα δύο ερωτηματολόγια. | el_GR |
dc.format.extent | 192 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Default License | |
dc.subject | αυτοεικόνα | el_GR |
dc.subject | εικονική πραγματικότητα | el_GR |
dc.subject | έφηβοι | el_GR |
dc.subject | virtual reality | en_US |
dc.subject | adolescence | en_US |
dc.subject | self-image | en_US |
dc.subject.lcsh | Virtual reality--Social aspects (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2010117958) | en_US |
dc.subject.lcsh | Adolescent psychology (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000969) | en_US |
dc.subject.lcsh | Computer networks (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85029513) | en_US |
dc.title | Η αυτοεικόνα των νεαρών ενηλίκων σε εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Τσιμπιδάκη, Ασημίνα | el_GR |
heal.committeeMemberName | Σοφός, Αλιβίζος | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών | el_GR |