Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαρύδα, Μαρίαel_GR
dc.contributor.authorΚούρτης, Ανδρέαςel_GR
dc.coverage.spatialΣάμοςel_GR
dc.date.accessioned2020-07-13T11:15:57Z
dc.date.available2020-07-13T11:15:57Z
dc.date.issued2020-02-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/21153
dc.description.abstractΗ πληροφορία αποτελεί ίσως το σημαντικότερο αγαθό των οργανισμών και των επιχειρήσεων καθώς και το πρώτο τους στόχο ως προς την διασφάλισή της. Με την ραγδαία ανάπτυξη των Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων και με την εισαγωγή νέων μεθόδων μετάδοσης, αποθήκευσης ακόμη και διαγραφής της πληροφορίας, η πρόσβαση στην Πληροφορία έχει γίνει προνόμιο όλων. Ωστόσο, με την εξέλιξη των τεχνολογιών αυτών έχουν αυξηθεί και οι απειλές εναντίον αυτών με τις παραβιάσεις να αποτελούν καθημερινό και σε μεγάλη κλίμακα φαινόμενο. Όποια μορφή και να πάρει η πληροφορία πρέπει να προστατευθεί επαρκώς. Για τον λόγο αυτό η Ασφάλεια Πληροφορίων έχει γίνει ένας τομέας που έχει παρουσιάσει ιδιαίτερη ανάπτυξη μέσα στα χρόνια, προσφέροντας εξειδίκευση σε πολλούς τομείς από τα δίκτυα, τις βάσεις δεδομένων έως και την ψηφιακή εγκληματολογία. Ένας από τους κύριους στόχους των ειδικών της Ασφάλειας Πληροφοριών είναι οι λεγόμενες "εσωτερικές απειλές". Κάποιες από αυτές είναι σκόπιμες και έχουν ως σκοπό την κατάχρηση πρόσβασης σε ένα σύστημα ενώ άλλες θεωρούνται απειλές λόγω της έλλειψης επαρκούς ενημερότητας. Η δεύτερη κατηγορία είναι η πιο δύσκολη να αντιμετωπιστεί διότι η ανθρώπινη συμπεριφορά είναι απρόβλεπτη. Μέσα στα χρόνια έχουν χρησιμοποιηθεί διάφορες μέθοδοι για αύξηση της ενημερότητας των ανθρώπων σε θέματα Ασφάλειας Πληροφοριών και καθώς οι τεχνολογίες μπαίνουν όλο και περισσότερο της καθημερινότητα των ανθρώπων, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη. Μία σχετικά νέα μέθοδος η οποία προσπαθεί να βοηθήσει σε αυτή την αύξηση ενημερότητας είναι το Gamification. Έχει παρατηρηθεί ότι το παιχνίδι είναι ένα μέσο που μπορεί να διατηρήσει την προσοχή του ανθρώπου και για τον λόγο αυτό πραγματοποιούνται έρευνες και πειράματα για το κατά πόσο μπορεί να αυξηθεί η ενημερότητα σε θέματα ασφάλειας μέσω ειδικά σχεδιασμένων παιχνιδιών, μελέτη των οποίων αποτελεί το αντικείμενο της μεταπτυχιακής εργασίας.el_GR
dc.format.extent49 σ.el_GR
dc.language.isoen_USen_US
dc.rightsDefault License
dc.subjectασφάλειαel_GR
dc.subjectαπειλέςel_GR
dc.subjectενημερότηταel_GR
dc.subjectsecurityen_US
dc.subjectawarenessen_US
dc.subjectgamificationen_US
dc.subject.lcshComputer securityen_US
dc.subject.lcshGamificationen_US
dc.titleRaising information security awareness: the role of gamificationen_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτωνel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΠληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record