Show simple item record

dc.contributor.advisorΦωκίδης, Εμμανουήλel_GR
dc.contributor.authorΔούβρη, Ιωάνναel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2020-08-31T12:47:49Z
dc.date.available2020-08-31T12:47:49Z
dc.date.issued2019-01-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/21304
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της επίδρασης που ασκεί η διδασκαλία θεμάτων του λαϊκού μας πολιτισμού σε ένα Μουσείο Λαϊκής Τέχνης με τη χρήση εφαρμογών Επαυξημένης Πραγματικότητας, σε σχέση με τη διδασκαλία στη σχολική αίθουσα χωρίς τη χρήση κάποιας τεχνολογίας από τους μαθητές. Για τον σκοπό αυτό σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν δύο διδακτικές παρεμβάσεις σε δύο τμήματα της Β’ Δημοτικού στο 56ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών. Συγκεκριμένα οι μαθητές του Β’1 διδάχθηκαν την καλλιέργεια του αμπελιού και τη διαδικασία της οινοποίησης στη σχολική αίθουσα, χωρίς τη χρήση κάποιας τεχνολογίας, λειτουργώντας ομαδοσυνεργατικά. Οι μαθητές του Β’2 μεταφέρθηκαν στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης στην Πάτρα και διδάχθηκαν την ενότητα της Αμπελουργίας με τη χρήση smart phone μέσω της εφαρμογής Aurasma. Με το πέρας και των δύο διδασκαλιών χορηγήθηκε και στα δύο τμήματα ένα κοινό ερωτηματολόγιο με δεκαπέντε (15) ερωτήσεις για τη διεξαγωγή και τη σύγκριση των αποτελεσμάτων. Οι ερωτήσεις του ερωτηματολογίου στόχευαν αποκλειστικά στον έλεγχο των γνώσεων που αποκόμισε κάθε μαθητής κατά τη διάρκεια των δύο διδακτικών παρεμβάσεων. Από τη σύγκριση των αποτελεσμάτων οι μαθητές του Β’2, που επισκέφθηκαν το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης σημείωσαν μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας σχεδόν σε όλες τις ερωτήσεις συγκριτικά με τους μαθητές που παρέμειναν στη σχολική αίθουσα. Συμπληρωματικά, με βάση τις απαντήσεις τους κατανόησαν και μπορούσαν να περιγράψουν σε μεγαλύτερο βαθμό την καλλιέργεια του αμπελιού και τη διαδικασία της οινοποίησης συγκριτικά με τους μαθητές που δεν χρησιμοποίησαν κάποιο είδος τεχνολογίας.el_GR
dc.format.extent116 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectλαϊκός πολιτισμόςel_GR
dc.subjectεπαυξημένη πραγματικότηταel_GR
dc.subjectμουσειακή εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectfolkloreen_US
dc.subjectvirtual realityen_US
dc.subjectmuseum educationen_US
dc.subject.lcshVirtual reality (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92000880)en_US
dc.subject.lcshFolklore--Greece (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85050120)en_US
dc.subject.lcshEducation--Museums (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92000626)en_US
dc.titleΛαϊκός πολιτισμός και επαυξημένη πραγματικότητα: επίσκεψη μαθητών Β' δημοτικού σε μουσείο λαϊκής τέχνηςel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΣοφός, Αλιβίζοςel_GR
heal.committeeMemberNameΚαζούλη, Βασιλείαel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσηςel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΕπιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιώνel_GR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC0 1.0 Παγκόσμια
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC0 1.0 Παγκόσμια