dc.contributor.advisor | Γκουμόπουλος, Χρήστος | el_GR |
dc.contributor.author | Θελούρας, Κωνσταντίνος Παναγιώτης | el_GR |
dc.contributor.author | Γιαλεδάκης, Δημήτριος | el_GR |
dc.coverage.spatial | Σάμος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2021-06-11T08:42:45Z | |
dc.date.available | 2021-06-11T08:42:45Z | |
dc.date.issued | 2019-03-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/21728 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής είναι η σχεδίαση και υλοποίηση παιχνιδιών για κινητές συσκευές μέσω των οποίων θα εξασκούνται νοητικές ικανότητες του εγκεφάλου ηλικιωμένων που παρουσιάζουν ήπια γνωστική εξασθένηση λόγω ηλικίας. Η διπλωματική αυτή πραγματοποιήθηκε σε 4 στάδια.
Το πρώτο στάδιο αφορούσε στην βιβλιογραφική μελέτη για τους τομείς των παιχνιδιών σοβαρού σκοπού και τη σύνδεσή τους με το πρόβλημα της ήπιας γνωστικής εξασθένησης. Η μελέτη αυτή έγινε με σκοπό να αποφασίσουμε τι παιχνίδια θα σχεδιαστούν και θα υλοποιηθούν για αυτόν τον σκοπό.
Στο δεύτερο στάδιο της διπλωματικής έγινε η σχεδίαση των παιχνιδιών και των τεχνικών χαρακτηριστικών της εφαρμογής.
Το τρίτο στάδιο αφορούσε την υλοποίηση των παιχνιδιών. Η εφαρμογή υλοποιήθηκε για Android πλατφόρμες με γραφικά προσανατολισμένα για τα ταμπλέτες.
Το τελευταίο στάδιο αφορούσε την αξιολόγηση της εφαρμογής από χρήστες στους οποίους απευθύνεται η εφαρμογή μας. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από 10 χρήστες. Για την αξιολόγηση επίσης χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια κατά την διάρκεια και στο τέλος της αλληλεπίδρασης των χρηστών με την εφαρμογή.
Τέλος, μέσω των αποτελεσμάτων από τα ερωτηματολόγια και των δεδομένων που καταγράψαμε κατά την αλληλεπίδραση των χρηστών με την εφαρμογή καταλήξαμε σε συμπεράσματα βελτίωσης της ευχρηστίας της εφαρμογής. | el_GR |
dc.format.extent | 107 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | android | en_US |
dc.subject | mobile application development | en_US |
dc.subject | serious games | en_US |
dc.subject | εφαρμογή κινητού υπολογισμού | el_GR |
dc.subject | ηπια γνωστικη εξασθενηση | el_GR |
dc.subject | παιχνίδια σοβαρού σκοπού | el_GR |
dc.subject.lcsh | Mobile apps | en_US |
dc.subject.lcsh | Computer games--Design | en_US |
dc.subject.lcsh | Memory disorders | en_US |
dc.title | Σχεδιαση και αναπτυξη εφαρμογης-παιχνιδιων σε πλατφορμα κινητου υπολογισμου για την υποστηριξη ατομων με προβληματα μνημης | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | bachelorThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |