Εικονικοί κόσμοι: διερεύνηση των ζητημάτων των σύγχρονων μηχανών παιχνιδιών ως προς το φωτορεαλισμό στον τομέα φωτισμού και του αντίκτυπου στο χρήστη ενός παιχνιδιού
Virtual worlds: exploring issues of the modern gaming machines of photorealism in the lighting field and impact on the user of a game
dc.contributor.advisor | Σαμπανίκου, Ευαγγελία | el_GR |
dc.contributor.author | Γιακαλάρας, Μάριος | el_GR |
dc.contributor.author | Giakalaras, Marios | en_US |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2021-10-08T09:18:33Z | |
dc.date.available | 2021-10-08T09:18:33Z | |
dc.date.issued | 2016-04-07 | |
dc.identifier.other | https://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%95%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF+%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%B9%3A+%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD&Index1=Keywordsbib&Database=1&NumberToRetrieve=50&OpacLanguage=gre&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%95%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF+%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%B9%3A+%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD&Profile=Default&PreviousList=Start&PageType=Start&EncodedRequest=*05G*DD*09Tfa*E4Y*81*92*C6*9CBU*40&WebPageNr=1&WebAction=NewSearch&StartValue=1&RowRepeat=0&MyChannelCount= | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/22216 | |
dc.description.abstract | Το περιεχόμενο των επόμενων ενοτήτων περιλαμβάνει την παρουσίαση των βασικών πτυχών διαπραγμάτευσης, της διδακτορικής διατριβής, στο τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας, του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Η δομή που ακολουθείται έχει αφετηρία μια εισαγωγική αναφορά στην εξέλιξη της τρισδιάστατης τεχνολογίας και των βιντεοπαιχνιδιών έως την κοινή τους πορεία στους σύγχρονους εικονικούς κόσμους. Περιγράφονται οι διαστάσεις ενός εικονικού κόσμου που γνώρισαν κοινές αντιδράσεις με αυτές που χαρακτηρίζουν τη σύγχρονη μορφή του. Ακολουθεί, παράθεση στοιχείων που παρουσιάζουν τη σημερινή κατάσταση, εστιάζοντας στο χώρο της τρισδιάστατης τεχνολογίας ενός σύγχρονου gaming environment . Το πλαίσιο τίθεται εξ αρχής με όρους τεχνολογίας για τη σαφή ανάλυση του σχεσιακού μοντέλου μεταξύ του εικονικού με την ευρεία έννοια του όρου και του εικονικού σε σύγχρονα πακέτα ψυχαγωγίας. Επιχειρείται, μια σύντομη επισκόπηση της σύγχρονης βιβλιογραφίας, με παράθεση των πιο χαρακτηριστικών τίτλων, ενώ παράλληλα τίθενται οι βασικοί άξονες διαπραγμάτευσης σε μορφή ερωτήσεων. Η διατριβή καταλήγει με τη διατύπωση του θέματος, τον προσδιορισμό του προτεινόμενου πλαισίου μελέτης, καθώς και την πρόταση για ανάπτυξη ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού παιχνιδιού με χρήση τρισδιάστατων γραφικών. | el_GR |
dc.format.extent | 263 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | τεχνολογία | el_GR |
dc.subject | αλληλεπίδραση | el_GR |
dc.subject | προγράμματα προσομοίωσης | el_GR |
dc.subject | εμβύθιση | el_GR |
dc.subject | εικονικοί κόσμοι | el_GR |
dc.subject | εικονική πραγματικότητα | el_GR |
dc.subject | βιντεοπαιχνίδι | el_GR |
dc.subject | technology | en_US |
dc.subject | immersion | en_US |
dc.subject | interaction | en_US |
dc.subject | virtual reality | en_US |
dc.subject | simulation programs | en_US |
dc.subject | game engine | en_US |
dc.subject | videogames | en_US |
dc.subject.lcsh | Technology (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85133147) | en_US |
dc.subject.lcsh | 3-D video (Three-dimensional imaging) (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2013000142) | en_US |
dc.subject.lcsh | Video games (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85143202) | en_US |
dc.subject.lcsh | Virtual reality (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh92000880) | en_US |
dc.title | Εικονικοί κόσμοι: διερεύνηση των ζητημάτων των σύγχρονων μηχανών παιχνιδιών ως προς το φωτορεαλισμό στον τομέα φωτισμού και του αντίκτυπου στο χρήστη ενός παιχνιδιού | el_GR |
dc.title | Virtual worlds: exploring issues of the modern gaming machines of photorealism in the lighting field and impact on the user of a game | en_US |
dcterms.accessRights | campus | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ενδοπανεπιστημιακή Δημοσίευση Κλειδωμένη η δυνατότητα αντιγραφής | el_GR |
heal.type | doctoralThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Σαμπανίκου, Ευαγγελία | el_GR |
heal.committeeMemberName | Παπαγεωργίου, Δημήτρης | el_GR |
heal.committeeMemberName | Σταυράκης, Μόδεστος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Αναγνωστόπουλος, Νικόλαος - Χρήστος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Καβακλή, Ευαγγελία | el_GR |
heal.committeeMemberName | Στάθη, Ειρήνη | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κυριακουλάκος, Παναγιώτης | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | false | el_GR |
dc.notes | Ο συγγραφέας επιτρέπει την πρόσβαση στο πλήρες κείμενο του ηλεκτρονικού αρχείου ΜΟΝΟ εντός του Πανεπιστημιακού δικτύου (ενδοπανεπιστημιακή πρόσβαση) | el_GR |
dc.contributor.department | other | el_GR |