Show simple item record

Three-dimensional versatile virtual environments in the classroom: learning through gaming activities in virtual worlds

dc.contributor.advisorΒιτσιλάκη, Χρυσήel_GR
dc.contributor.authorΚαρούντζος, Ιωάννηςel_GR
dc.coverage.spatialΡόδοςel_GR
dc.date.accessioned2021-11-15T09:01:11Z
dc.date.available2021-11-15T09:01:11Z
dc.date.issued2017-05-15
dc.identifier.otherhttps://vsmart.lib.aegean.gr/webopac/List.csp?SearchT1=%CE%9A%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82&Index1=Keywordsbib&Database=1&SearchMethod=Find_1&SearchTerm1=%CE%9A%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CF%84%CE%B6%CE%BF%CF%82%2C+%CE%99%CF%89%CE%AC%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82&OpacLanguage=gre&Profile=Default&EncodedRequest=*400n*EC*60*0CZ*3B*9EE4*88n*15*3F*0F&EncodedQuery=*400n*EC*60*0CZ*3B*9EE4*88n*15*3F*0F&Source=SysQR&PageType=Start&PreviousList=Level1&WebPageNr=1&NumberToRetrieve=50&WebAction=NewSearch&StartValue=0&RowRepeat=0&ExtraInfo=&SortIndex=Year&SortDirection=-1&Resource=&SavingIndicator=&RestrType=&RestrTerms=&RestrShowAll=&LinkToIndex=el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/22605
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να εξετάσει κατά πόσο η συνεργατική υλοποίηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων σε παιγνιώδη εικονικά περιβάλλοντα μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε σύγκριση με την υλοποίηση των ίδιων δραστηριοτήτων ατομικά. Για τον σκοπό αυτό και αφού αναλύθηκαν τα βασικά σημεία του θεωρητικού πλαισίου της συνεργατικής μάθησης και εξετάστηκαν τα οφέλη της χρήσης των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαίδευση, διατυπώθηκαν οι ερευνητικές υποθέσεις, ο έλεγχος των οποίων επιχειρήθηκε με την υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού πειράματος. Δύο ομάδες μαθητών/-τριών της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου πραγματοποίησαν δραστηριότητες Μαθηματικών στο εικονικό περιβάλλον του ηλεκτρονικού παιχνιδιού MinecraftEdu. Η πειραματική ομάδα ολοκλήρωσε τις δραστηριότητες συνεργατικά ενώ η ομάδα ελέγχου ατομικά. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι το παιγνιώδες εικονικό περιβάλλον του MinecraftEdu στήριξε ικανοποιητικά την επίτευξη των μαθησιακών στόχων και παρακίνησε τους/τις μαθητές/-τριες να συμμετάσχουν στη μαθησιακή διαδικασία. Ωστόσο, δεν προέκυψαν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στην πειραματική ομάδα και την ομάδα ελέγχου σε ότι αφορά τις στάσεις, την ικανοποίηση και τις επιδόσεις. Η συνεργασία, όπως υλοποιήθηκε στο παραπάνω περιβάλλον, δεν φαίνεται να οδηγεί σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε σύγκριση με την ατομική εργασία.el_GR
dc.description.abstractThe purpose of this study is to investigate whether the collaborative implementation of educational activities in virtual gaming environments can lead to better learning outcomes compared to the individual implementation. In order to achieve this goal, the main points of the theoretical framework of collaborative learning were analyzed and the benefits of using computer games in education were examined. Consequently, an educational experiment was attempted so as to control the research hypotheses. Two groups of elementary school students carried out Math activities using the popular videogame MinecraftEdu. The experimental group completed the activities collaboratively while the control group individually. The results of the research showed that MinecraftEdu virtual environment has supported the achievement of learning goals and encouraged learners to participate in learning. However, there were no significant differences between the experimental group and the control group in terms of attitudes, satisfaction and performance. The collaboration, as implemented in the above environment, does not seem to lead to better learning outcomes compared to individual work.en_US
dc.format.extent156 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectσυνεργατική προσέγγιση μάθησηςel_GR
dc.subjectπαιγνιώδης μάθησηel_GR
dc.subjectμαθηματικάel_GR
dc.subjectμαθησιακά αποτελέσματαel_GR
dc.subjectgame based learningen_US
dc.subjectminecraften_US
dc.subjectcollaborative learningen_US
dc.subjectmathematicsen_US
dc.subjectvirtual environmenten_US
dc.subjectlearning outcomesen_US
dc.subject.lcshVirtual reality in education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh99013951)en_US
dc.subject.lcshEducational games--Software (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh2009102638)en_US
dc.subject.lcshActivity programs in education (URL: http://id.loc.gov/authorities/subjects/sh85000742)en_US
dc.titleΤρισδιάστατα πολυχρηστικά εικονικά περιβάλλοντα στη σχολική τάξη: μάθηση μέσω παιγνιωδών δραστηριοτήτων στους εικονικούς κόσμουςel_GR
dc.titleThree-dimensional versatile virtual environments in the classroom: learning through gaming activities in virtual worldsen_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΦεσάκης, Γεώργιοςel_GR
heal.committeeMemberNameΦωκίδης, Μάνοςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμούel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΝέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησηςel_GR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές