Abstract
Στην παρούσα εργασία μελετάται η χρήση του τρισδιάστατου προγραμματιστικού
περιβάλλοντος για τη διδασκαλία του προγραμματισμού και τη διερεύνηση της
δημιουργικότητας. Η χρήση εφαρμογών των τρισδιάστατων προγραμματιστικών
περιβαλλόντων στην εκπαίδευση, είναι καλά τεκμηριωμένη από τις κονστρουκτιβιστικές και
κοινωνικο-πολιτιστικές θεωρίες μάθησης.
Σκοπός ήταν κατά πρώτον να ελεγχθεί αν η χρήση τρισδιάστατων παιχνιδιών βοηθάνε στην
αύξηση της δημιουργικότητας, κατά δεύτερον αν τα παιδι...