Show simple item record

The effects of in-game advertising on game experience quality of non-immersive virtual reality games

dc.contributor.advisorΚασαπάκης, Βλάσιοςel_GR
dc.contributor.authorΒασιλόγαμβρος, Παναγιώτηςel_GR
dc.contributor.authorVasilogamvros, Panagiotisen_US
dc.coverage.spatialΜυτιλήνηel_GR
dc.date.accessioned2022-03-16T12:32:56Z
dc.date.available2022-03-16T12:32:56Z
dc.date.issued2022-02-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/23319
dc.description.abstractΤα παιχνίδια υπολογιστή αποτελούν έναν από τους πολλούς τύπους ψηφιακών παιχνιδιών που υπάρχουν στις μέρες μας. Οι δημιουργοί αυτών των παιχνιδιών έχουν στη διάθεση τους μία πληθώρα τρόπων μέσω των οποίων μπορούν να εκμεταλλευτούν εμπορικά τα παιχνίδια αυτά. Ένας εξ αυτών είναι μέσω διαφημίσεων. Κύριες κατηγορίες των διαφημίσεων στα παιχνίδια αποτελούν οι διηγητικές και οι μη-διηγητικές. Οι πρώτες, αποτελούν μέρος του παιχνιδιού και της μυθοπλασίας του, ενώ οι μη διηγητικές την διαταράσσουν. Στην συγκεκριμένη εργασία δημιουργήθηκε ένα παιχνίδι υπολογιστή πρώτου προσώπου που εντάσσεται στην κατηγορία τρόμου, και το οποίο έχει ως σκοπό να ερευνηθούν οι επιπτώσεις των διαφημίσεων που τοποθετούνται μέσα στο περιβάλλον του παιχνιδιού με διηγητικό ή μη-διηγητικό τρόπο στην συνολική εμπειρία των χρηστών. Το παιχνίδι είχε δύο εκδόσεις, στην μια περιείχε μη διηγητικές ενώ στην άλλη διηγητικές διαφημίσεις χωρίς να έχει κάποια άλλη διαφορά. Πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οποία έλαβαν μέρος 24 άτομα, χωρισμένα σε δύο ίσες ομάδες όπως και οι εκδόσεις του παιχνιδιού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μη διηγητικές διαφημίσεις επιτυγχάνουν μεγαλύτερη προβολή και ανάκληση, μειώνοντας όμως την ποιότητα της εμπειρίας παιχνιδιού. Οι διηγητικές από την άλλη, καταφέρνουν καλύτερα αποτελέσματα ως προς την ποιότητα της εμπειρίας του παιχνιδιού, υστερούν όμως στην ανάκληση και την προβολή τους.el_GR
dc.description.abstractComputer games are one of the many types of digital games which are nowadays widely available to the public. The developers of those games can follow several ways to monetize such games, one of which is the placement of in-game advertisements. The main categories of advertisements in games are diegetic and non-diegetic. The former are part of the game and its fiction, while the latter are disruptive. In this work a first-person computer game, which falls under the horror category, was designed, and developed. The game was split into two similar versions, one containing non-diegetic and one containing diegetic advertisements. An evaluation by 24 participants, divided into two equal groups as the game versions, showed that the non-diegetic advertisements achieved greater visibility and recall, reducing however the game experience quality. On the other hand, diegetic ones achieved better results towards game experience quality, but lack in recall and visibility.en_US
dc.format.extent59 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.relation.urihttp://hdl.handle.net/11610/23320el_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectπαιχνίδιel_GR
dc.subjectgameen_US
dc.subjectεικονική πραγματικότηταel_GR
dc.subjectvirtual realityen_US
dc.subjectεπιπτώσεις των διαφημίσεων στην εμπειρία χρήσης παιχνιδιώνel_GR
dc.subjectthe effects of in-game advertising on game experience qualityen_US
dc.subjectnon-immersive virtual reality gamesen_US
dc.subjectμη-εμβυθιστικής εικονικής πραγματικότητας παιχνίδιαel_GR
dc.subject.lcshComputer gamesen_US
dc.subject.lcshVirtual realityen_US
dc.titleΜελέτη της επίπτωσης των διαφημίσεων στην εμπειρία χρήσης παιχνιδιών μη-εμβυθιστικής εικονικής πραγματικότηταςel_GR
dc.titleThe effects of in-game advertising on game experience quality of non-immersive virtual reality gamesen_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typebachelorThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΚασαπάκης, Βλάσιοςel_GR
heal.committeeMemberNameΚώτης, Κωνσταντίνοςel_GR
heal.committeeMemberNameΧρυσάνθη, Αγγελικήel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίαςel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές