Abstract
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας, που εκπονείται στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος “Σχεδίαση Ψηφιακών Πολιτιστικών Προϊόντων” του Πανεπιστήμιου Αιγαίου 2019‐2021, είναι η σχεδίαση και υλοποίηση μιας εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς, διαμέσου της επαφής των χρηστών με αρχαιοελληνικές τεχνολογικές εφευρέσεις. Η διάδραση του χρήστη με το εικονικό περιβάλλον βασίζεται στη χρήση της VR μάσκας Oculus Go. Σκοπός τη...