dc.contributor.advisor | Παπαγεωργίου, Δημήτρης | el_GR |
dc.contributor.author | Αγγελιδάκη, Ελένη | el_GR |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-05-05T12:52:55Z | |
dc.date.available | 2022-05-05T12:52:55Z | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/23685 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας εργασίας, που εκπονείται στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος “Σχεδίαση Ψηφιακών Πολιτιστικών Προϊόντων” του Πανεπιστήμιου Αιγαίου 2019‐2021, είναι η σχεδίαση και υλοποίηση μιας εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για εκπαιδευτικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς, διαμέσου της επαφής των χρηστών με αρχαιοελληνικές τεχνολογικές εφευρέσεις. Η διάδραση του χρήστη με το εικονικό περιβάλλον βασίζεται στη χρήση της VR μάσκας Oculus Go. Σκοπός της εργασίας είναι ο χρήστης να εξοικειωθεί και να κατανοήσει την κατασκευή και λειτουργία των αρχαίων ελληνικών εφευρέσεων, μέσω της παιχνιδοποίησης, με βιωματική διάδραση και εμβύθιση. Παράλληλα, ο χρήστης θα γνωρίσει τις δυνατότητες της εικονικής πραγματικότητας και της αλληλεπίδρασης του ανθρώπινου παράγοντα με την ψηφιακή εφαρμογή. Η εφαρμογή αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί για πολιτιστικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς από δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς – οργανισμούς ή ακόμα και από την ιδιωτική πρωτοβουλία των χρηστών. | el_GR |
dc.format.extent | 55 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.relation.uri | http://hdl.handle.net/11610/23694 | el_GR |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | εικονική πραγματικότητα | el_GR |
dc.subject | αρχαίες ελληνικές εφευρέσεις | el_GR |
dc.subject | εμβύθιση | el_GR |
dc.subject | παιχνιδοποίηση | el_GR |
dc.subject | Oculus GO | en_US |
dc.subject.lcsh | Augmented reality | en_US |
dc.subject.lcsh | Augmented reality in education | en_US |
dc.subject.lcsh | History, Ancient | en_US |
dc.subject.lcsh | Technology | en_US |
dc.title | Miracles Of Ancient World: δημιουργία VR παιχνιδιού για την ανάδειξη των αρχαιοελληνικών εφευρέσεων | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Σαμπανίκου, Ευαγγελία | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κασαπάκης, Βλάσης | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία | el_GR |