Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την προβολή και την προώθηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς με τη χρήση εικονικής πραγματικότητας, μέσα από τη δημιουργία ενός παιχνιδιού - διαφυγής που διαδραματίζεται σε έναν χώρο της πόλης του Ηρακλείου με ιδιαίτερο πολιτιστικό ενδιαφέρον, στο Φρούριο του Κούλε. Μέσα από ενδιαφέρουσες διαδράσεις, συλλογή στοιχείων και επίλυση γρίφων ο χρήστης καλείται αρχικά να βοηθήσει τον Ιωάννη Δασκαλογιάννη να αποδράσει σε πρώτη φάση από το κελί που βρίσκεται...