Προβολή και προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς με τη χρήση εικονικής πραγματικότητας: απόδραση από το φρούριο του Κούλε
Promotion of cultural heritage using Virtual Reality: escaping from the Koules fortress
dc.contributor.advisor | Κασαπάκης, Βλάσιος | el_GR |
dc.contributor.author | Λιάμπα, Άννα | el_GR |
dc.contributor.author | Liampa, Anna | en_US |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2022-05-17T09:43:29Z | |
dc.date.available | 2022-05-17T09:43:29Z | |
dc.date.issued | 2022-02-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/23744 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την προβολή και την προώθηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς με τη χρήση εικονικής πραγματικότητας, μέσα από τη δημιουργία ενός παιχνιδιού - διαφυγής που διαδραματίζεται σε έναν χώρο της πόλης του Ηρακλείου με ιδιαίτερο πολιτιστικό ενδιαφέρον, στο Φρούριο του Κούλε. Μέσα από ενδιαφέρουσες διαδράσεις, συλλογή στοιχείων και επίλυση γρίφων ο χρήστης καλείται αρχικά να βοηθήσει τον Ιωάννη Δασκαλογιάννη να αποδράσει σε πρώτη φάση από το κελί που βρίσκεται φυλακισμένος και μετά από το φρούριο, για να γλυτώσει τον απαγχονισμό. Έτσι, απώτερος σκοπός μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία είναι ο χρήστης να γνωρίσει το Φρούριο του Κούλε, να παρακινηθεί να επισκεφτεί τον χώρο από κοντά αλλά και να μελετήσει τα γεγονότα της συγκεκριμένης περιόδου, τους σπουδαίους αγωνιστές και τον Δασκαλογιάννη, να συλλέξει πληροφορίες για την ταυτότητα και τη δράση του απέναντι στους Τούρκους, την εξαπάτηση από τον Πασά και το τραγικό του τέλος στις 17 Ιουνίου του 1771. | el_GR |
dc.format.extent | 90 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.relation.uri | http://hdl.handle.net/11610/23745 | el_GR |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | εικονική πραγματικότητα | el_GR |
dc.subject | φρούριο του Κούλε | el_GR |
dc.subject | παιχνίδι απόδρασης | el_GR |
dc.subject | Koules fortress | en_US |
dc.subject | Virtual Reality | en_US |
dc.subject | escape game | en_US |
dc.subject.lcsh | Virtual reality | en_US |
dc.subject.lcsh | Cultural property | en_US |
dc.subject.lcsh | Escape room games | en_US |
dc.title | Προβολή και προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς με τη χρήση εικονικής πραγματικότητας: απόδραση από το φρούριο του Κούλε | el_GR |
dc.title | Promotion of cultural heritage using Virtual Reality: escaping from the Koules fortress | en_US |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Παυλογεωργάτος, Γεράσιμος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Σαμπανίκου, Ευαγγελία | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία | el_GR |