Ενίσχυση της μαθησιακής αποτελεσματικότητας μέσω στρατηγικών συνεργατικής μάθησης & χρήσης εικονικών κόσμων
Improve learning outcomes through collaborative learning strategies and use of virtual worlds
Abstract
Σκοπός της εργασίας είναι να καταγράψει και να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον όπως το Second Life (SL), μπορεί να αξιοποιηθεί στην εκπαιδευτική πρακτική για τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων συγκριτικά με την παραδοσιακή διδασκαλία.
Η εργασία μελετά τα βασικά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, ως προς την εκπαιδευτική της χρήση και εξετάζει τη συνάφεια των σύγχρονων θεωριών μάθησης με το εικονικό περιβάλλον. Παρουσιάζεται η σχεδίαση και η υλοποίησ...The purpose of this project is to research and write down the way that a 3D virtual environment, like the Second Life (SL), can be used in the educational process for the improvement of learning results in comparison to traditional education.
The project studies the basic elements of the platform: its educational use and also its convergence to the contemporary theories of learning in the virtual environment. Furthermore, the designing and the implementation of an educational plot along with ...