Royal Walk - Σχεδιασμός και ανάπτυξη μιας τοποθεσιακής εφαρμογής μικτής πραγματικότητας για το Τατόι
Royal Walk - Design and development of a location-based application for Tatoi
dc.contributor.advisor | Μπουμπάρης, Νικόλαος | el_GR |
dc.contributor.author | Βενιζελέα, Γεωργία | el_GR |
dc.contributor.author | Venizelea, Georgia | en_US |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-01-18T12:28:52Z | |
dc.date.available | 2023-01-18T12:28:52Z | |
dc.date.issued | 2022-06-28 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/24534 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία, προτείνουμε τη δημιουργία της εφαρμογής Royal Walk. Πρόκειται για μια εφαρμογή περιπατητικού χαρακτήρα, η οποία αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες όπως την επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality) και τη χρήση της σε συγκεκριμένη τοποθεσία. Η εν λόγω εργασία μελετά τη χρήση και εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας στο πεδίο της πολιτιστικής κληρονομιάς, αξιοποιώντας και τις τεχνολογίες που προσφέρουν οι φορητές συσκευές. Για την επίτευξη του σκοπού μας, αρχικά μελετήσαμε για τις τεχνολογίες VR, AR, MR και τον ρόλο τους σε διάφορους τομείς. Κατόπιν, ερευνήσαμε την επίδραση τους στον άνθρωπο, πως ο χρήστης αντιλαμβάνεται αυτά τα νέα δεδομένα και κατ’ επέκταση τις δυνατότητες που μπορεί να του προσφέρει η δημιουργία πολυαισθητηριακών εμπειριών. Ως μελέτη περίπτωσης επιλέξαμε τέσσερα κτήρια από το πρώην Βασιλικό Κτήμα του Τατοΐου. Μέσω της εφαρμογής ο χρήστης καλείται να περιπλανηθεί στο Τατόι σε μια διαδρομή, που του επιτρέπει να μάθει το παρελθόν του κτήματος και να το συνδέσει με το παρόν. Να γνωρίσει ιστορικά γεγονότα, να ανακαλύψει ιστορίες, να μάθει για τις προσωπικότητες που επισκέφθηκαν τον χώρο και να παρατηρήσει την αρχιτεκτονική των κτηρίων, βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία πρωτότυπης περιήγησης. Ο επισκέπτης-χρήστης περπατώντας θα φτάνει στα χωρικά σημεία που έχουμε εκ των προτέρων επιλέξει και εκεί θα του δίνεται η δυνατότητα να ακούσει αφηγήσεις και να δει την επιπρόσθετη πληροφορία, προβαλλόμενη στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου ή του tablet του. Με αυτόν τον τρόπο εμπλουτίζεται η πραγματικότητά του, μαθαίνει και κάνει μια μετάβαση σε άλλο χρόνο. Στόχος της εφαρμογής είναι να αξιοποιήσει έναν νέο τεχνολογικό τρόπο ανάδειξης και διάσωσης τόσο της ιστορικής πληροφορίας, όσο και, μέσω της ψηφιοποίησης, της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς. | el_GR |
dc.description.abstract | In the present postgraduate thesis, we propose the creation of the Royal Walk application. It is about a walking application which uses new technologies, such as augmented reality, in a specific location. Specifically, due this thesis we study the use and application of augmented reality in the field of cultural heritage, using the technologies offered by mobile devices. To implement our purpose, we initially studied VR, AR, MR technologies and their role in various fields. Afterwards, we investigated their effect on humans, like how the user perceives these new data and consequently the capabilities that the creation of multi-sensory experience can offer him. As a case study we selected four buildings of the former Royal Estate at Tatoi. Through the application the user is invited to wander at Tatoi, on a route that allows him to learn the past of the estate and connect it with the present. Also, the user can learn about historical events, can discover stories, know about the personalities who visited the place and observe the architecture of the buildings, living a unique experience of an original tour. The visitor-user will be able to walk around the spots that we have chosen in advance, where he will be given the opportunity to hear stories and see the additional information displayed on the screen of his mobile phone or tablet. In this way his reality is enriched, he learns about another time and makes a transition with the past. The objective of this application is to utilize a new technological way of highlighting and rescuing so the historical information, as the architecture heritage, through digitization. | en_US |
dc.format.extent | 52 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.relation.uri | http://hdl.handle.net/11610/24535 | el_GR |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | πολιτιστική κληρονομιά | el_GR |
dc.subject | cultural heritage | en_US |
dc.subject | νέες τεχνολογίες | el_GR |
dc.subject | new technologies | en_US |
dc.subject | επαυξημένη πραγματικότητα | el_GR |
dc.subject | augmented reality | en_US |
dc.subject | μέσα δι’ εντοπισμού | el_GR |
dc.subject | locative media | en_US |
dc.subject | περιπατητική εφαρμογή | el_GR |
dc.subject | media walk | en_US |
dc.subject | περιβάλλον | el_GR |
dc.subject | environment | en_US |
dc.subject | εμπειρία | el_GR |
dc.subject | experience | en_US |
dc.subject | Τατόι | el_GR |
dc.subject | Tatoi | en_US |
dc.subject.lcsh | Cultural property | en_US |
dc.subject.lcsh | Agmented reality | en_US |
dc.subject.lcsh | Location-based services | en_US |
dc.title | Royal Walk - Σχεδιασμός και ανάπτυξη μιας τοποθεσιακής εφαρμογής μικτής πραγματικότητας για το Τατόι | el_GR |
dc.title | Royal Walk - Design and development of a location-based application for Tatoi | en_US |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Μπουμπάρης, Νικόλαος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κασαπάκης, Βλάσης | el_GR |
heal.committeeMemberName | Χουρμουζιάδη, Αναστασία | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία | el_GR |