Ηχητική τέχνη και εκθεσιακός χώρος
Abstract
Η παρούσα διατριβή μελετά την ηχητική τέχνη ως ένα δυνητικό και μη ιεραρχικό σύνολο σχέσεων ανάμεσα στον επισκέπτη ως ενσώματη παρουσία, το χώρο και τον ήχο. Ειδικότερα εστιάζει στην ακουστική χωρικότητα, η οποία συνιστά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται ο ακουστικός χώρος του ηχητικού έργου. Αρχικά προσδιορίζει την ηχητική τέχνη ως την τέχνη εκείνη που έχει υποκείμενο και αντικείμενο την ακουστική συνιστώσα (δονήσεις, σιωπή, μη ήχος). Στη συνέχεια παρουσιάζει το σκοπό ύπαρξης της ηχητικής τέχνη...This PhD thesis researches sound art as a potential and non hierarchical unity that is produced by the relations between visitor as an embodied presence, space and sound. More specifically, it focuses on acoustic spatiality which refers to the way the acoustic space of a sound artwork is produced. Firstly, it defines sound art as the art that has as its subject and object the acoustic component (vibrations, silence, non sound). Then, it presents the reason why sound art should be a distinct cat...