dc.description.abstract | Η εργασία καταγραφεί την πορεία του μίμου, διαμέσου της μιμικής από τα πρώτα βήματα του,μέσα από τις μαγικό θρησκευτικές τελετές, και αργότερα, όταν πλέον αυτονομείται από το αρχαίο δράμα και χαράζει την δική του πορεία, ως ένα ξεχωριστό είδος διασκέδασης, είτε στο δημόσιο χώρο, όπως ήταν η αγορά των πόλεων, η ως ένα μέρος της ιδιωτικής ψυχαγωγίας των πλούσιων και ευγενών μιας πόλης . Παρακολουθούμε λοιπόν την πορεία του από τα κλασσικά χρόνια στην αρχαία ελλάδα ,αλλά και στις κτήσεις των ελληνικών πόλεων στην κάτω Ιταλία και τη Σικελία.Συγγραφείς της Σικελίας επηρεάζονται από την δωρική φάρσα όπως ο Επίχαρμος και ο Σώφρονας, που είναι και ο πρώτος πού εισάγει τους γραπτούς μιμίαμβους, δημιουργώντας το λογοτεχνικό μίμο, που θα καθορίσει την ανάπτυξη του είδους τους επόμενους αιώνες ενώ φθάνει με τις διάφορες παραλλαγές του μέχρι και τον εικοστό αιώνα, αλλάζοντας το θέατρο από ένα θέατρο λογοκρατούμενο σε ένα θέατρο που δίνει μεγάλο βάρος στη σωματική έκφραση, μέσα από τις θεατρικές φόρμες που αναπτύσσονται.Επίσης η επιρροή που ασκούν οι διάφορες μορφές μιμικής τέχνης έχουν αντίκρυσμα στην υποκριτική των κωμικών ηθοποιών του βωβού κινηματογράφου ,μια και που περισσότεροι ηθοποιοί εξ αυτών είχαν θητεύσει σε παρόμοια θεάματα ,όπως στην παντομίμα, το βοτβίλ,το τσίρκο, το βαριετέ, το μιούζικαλ χωλ. Η εργασία ολοκληρώνεται με τούς δημιουργούς του σύγχρονου θεάτρου και κινηματογράφου, οι οποίοι ενσωματώνουν στοιχεία της μιμικής τέχνης ανανεώνοντας έτσι τα δύο αυτά είδη, δημιουργώντας νέες μορφές έκφρασης στην τέχνη τους. | el_GR |