Abstract
Έπειτα από μελέτη παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας με τη χρήση controllers και hand -tracking καθώς και μελέτη σχετικών δημοσιεύσεων, διεξήχθη πείραμα με στόχο τη σύγκριση των δύο μέσων ως προς την εμπειρία που προσφέρουν στους χρήστες. Ίσος αριθμός ατόμων έπαιξε το ίδιο παιχνίδι που αναπτύχθηκε ειδικά για τους σκοπούς της έρευνας, κάνοντας χρήση των δύο παραπάνω τρόπων αλληλεπίδρασης. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις απαντήσεις των 20 συμμετεχόντων σε ερωτηματολόγιο και προσωπικές συν...