dc.contributor.advisor | Κασαπάκης, Βλάσιος | el_GR |
dc.contributor.author | Νεαμονίτη, Σοφία-Φωτεινή | el_GR |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-03-06T12:30:53Z | |
dc.date.available | 2023-03-06T12:30:53Z | |
dc.date.issued | 2022-06-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/24895 | |
dc.description | https://sneamoniti.wixsite.com/sofianeamoniti/copy-of-co-op-puzzle-video-game-2 | el_GR |
dc.description.abstract | Έπειτα από μελέτη παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας με τη χρήση controllers και hand -tracking καθώς και μελέτη σχετικών δημοσιεύσεων, διεξήχθη πείραμα με στόχο τη σύγκριση των δύο μέσων ως προς την εμπειρία που προσφέρουν στους χρήστες. Ίσος αριθμός ατόμων έπαιξε το ίδιο παιχνίδι που αναπτύχθηκε ειδικά για τους σκοπούς της έρευνας, κάνοντας χρήση των δύο παραπάνω τρόπων αλληλεπίδρασης. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις απαντήσεις των 20 συμμετεχόντων σε ερωτηματολόγιο και προσωπικές συνεντεύξεις, δείχνουν ότι ενώ η εμπειρία με τη χρήση controllers στατιστικά αποδεικνύει πως για τους περισσότερους λειτούργησε πολύ πιο ομαλά, το γεγονός ότι χρησιμοποίησαν τα χέρια τους πρόσθεσε στην εμπειρία εμβύθισης και προσέλκυσε το ενδιαφέρον. Επιπροσθέτως, το δείγμα χρηστών που χρησιμοποίησε τα χέρια του φαίνεται να είχε καλύτερη κατανόηση των στόχων του παιχνιδιού. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν μπορούν να αποτελέσουν υλικό για περαιτέρω έρευνα και, μακροπρόθεσμα, να συμβάλλουν στην εξερεύνηση και μελέτη της αίσθησης παρουσίας του χρήστη στην εικονική πραγματικότητα και της ευρύτερης εμπειρίας του στον ψηφιακό χώρο του μέσου αυτού. | el_GR |
dc.format.extent | 65 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | VR | en_US |
dc.subject | gaming experience | en_US |
dc.subject | controller | en_US |
dc.subject | handtracking | en_US |
dc.subject | oculus quest | el_GR |
dc.subject | VR game | en_US |
dc.subject | deduction game | en_US |
dc.subject | user experience | en_US |
dc.subject | survey | en_US |
dc.subject | experience comparison | en_US |
dc.subject.lcsh | Virtual reality | en_US |
dc.subject.lcsh | Video games | en_US |
dc.subject.lcsh | Human-computer interaction | en_US |
dc.title | The impact of controllers and natural user interfaces on Virtual Reality gaming experience | en_US |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κασαπάκης, Βλάσιος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Σαμπανίκου, Εύη | el_GR |
heal.committeeMemberName | Καβακλή, Ευαγγελία | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία | el_GR |