Show simple item record

das_AR: an augmented reality application for secondary education

dc.contributor.advisorΚωστούλας, Θεόδωροςel_GR
dc.contributor.authorΠαυλίδου, Δέσποιναel_GR
dc.contributor.authorPavlidou, Despoinaen_US
dc.coverage.spatialΣάμοςel_GR
dc.date.accessioned2023-03-22T12:54:44Z
dc.date.available2023-03-22T12:54:44Z
dc.date.issued2022-06-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/24963
dc.description.abstractΗ εφαρμογή das_AR είναι μια εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικά στο μάθημα των Αγγλικών. Δημιουργήθηκε ώστε να καλύπτει τις μαθησιακές ανάγκες μαθητών Λυκείου επωφελούμενη των δυνατοτήτων που παρέχει η τεχνολογία. Επιτρέπει την ενσωμάτωση ποικίλου υλικού στο οποίο έχουν πρόσβαση οι μαθητές μέσω των «έξυπνων» κινητών συσκευών τους. Η πρόσβαση γίνεται με μεγάλη ευκολία. Καλύπτει τις μαθησιακές τους ανάγκες στην παροχή επιπλέον υλικού προσαρμοσμένου στις θεματικές ενότητες του σχολικού βιβλίου ενώ παράλληλα μπορεί να ελέγχεται η εκτέλεση των ασκήσεων από τους μαθητές. Δημιουργήθηκε ακολουθώντας το τρίπτυχο: Τεχνολογία, Γνώση Παιδαγωγικής και Γνώση Περιεχομένου δηλαδή την καταλληλότητα του περιεχομένου. Με τον τρόπο αυτό οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε ψηφιακό υλικό χωρίς να παραγκωνίζεται η χρήση του σχολικού εγχειριδίου ή να απαιτείται επιπλέον εξοπλισμός από αυτόν που ήδη διαθέτουν οπότε δεν έχει επιπλέον κόστος για την εκπαιδευτική κοινότητα. Η εφαρμογή καλύπτει τις ανάγκες μαθητών Λυκείου για το μάθημα των Αγγλικών αλλά μπορεί εύκολα να παραμετροποιηθεί ώστε να καλύψει τις ανάγκες και άλλων εκπαιδευτικών βαθμίδων και μαθημάτων.Προκειμένου να υλοποιηθεί η εφαρμογή χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Unity και η Βάση Δεδομένων δημιουργήθηκε στο Vuforia. Οι πλατφόρμες αυτές παρέχουν δωρεάν φιλοξενία σε δημιουργούς και μεγάλες δυνατότητες. Το υλικό που προσαυξήθηκε προήλθε από το σχολικό βιβλίο Αγγλικά 2 του Λυκείου και το υλικό που το επαύξησε αφορούσε οπτικοακουστικό υλικό που προτάθηκε από το ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) και οι σύνδεσμοι ήδη υπήρχαν αναγραμμένοι στις σελίδες του βιβλίου ή αναγνωρισμένους διεθνείς οργανισμούς όπως τα Ηνωμένα Έθνη και οργανισμοί που υποστηρίζονται από αυτά, η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι οργανισμοί που υποστηρίζονται από αυτήν, Αρχεία και Φιλανθρωπικές Οργανώσεις. Σκοπός του οπτικοακουστικού υλικού ήταν η εισαγωγή των μαθητών στην θεματική ενότητα που κάλυπτε το μάθημα. Επίσης προστέθηκαν οι λύσεις των ασκήσεων του βιβλίου.el_GR
dc.description.abstractDas_Ar is an Augmented Reality Application adapted to the needs of the educational process of Secondary Education and especially to the lesson of English as a foreign language. It was created in order to cater for the learning needs of Upper High School students taking advantage of the possibilities provided by technology. It allows the augmentation of various, quality material that students have access to from their smart devices. Access is very easy. It covers their learning needs offering them additional material that is adapted to the thematic units in their school book and it can also check if the students have done their exercises. It follows the principle of Technology, Pedagogical, and Content Knowledge, how appropriate the content actually is. This way, students have access to digital material without putting their textbooks aside or requiring digital equipment other than the one they already possess. This means there is no additional cost for the educational community. The app caters for the needs of upper high school students taking EFL lessons but can easily be customized to suit the needs of more educational levels and lessons. The Unity platform was used to create the application and Vuforia to host the Data Base. These platforms host the creation of apps by developers and have great potentials. The material that was augmented came from the school text book English 2 for upper high school and the material used for the augmentations was audio and visual material that was suggested by the Institute of Educational Policy. The material consisted of either the links that were printed on the pages or renowned international organisations like the United Nations and organisations supported by them, the European Union and organisations supported by it, Archives and Charitable Groups. The goal of the audiovisual material was to acquaint students with the thematic unit covered in the class. The answers to the exercises of the unit were also augmented.en_US
dc.format.extent142 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsDefault License
dc.subjectunityen_US
dc.subjectεπαυξημένη πραγματικότηταel_GR
dc.subjectεφαρμογήel_GR
dc.subjectεκπαίδευσηel_GR
dc.subjectaugmented realityen_US
dc.subjectapplicationen_US
dc.subject.lcshAugmented realityen_US
dc.subject.lcshComputer-assisted instructionen_US
dc.subject.lcshMobile communication systems in educationen_US
dc.titledas_AR: μια εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.titledas_AR: an augmented reality application for secondary educationen_US
dcterms.accessRightsfreeel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΚωστούλας, Θεόδωροςel_GR
heal.committeeMemberNameΒλάχου, Ακριβήel_GR
heal.committeeMemberNameΣυμεωνίδης, Παναγιώτηςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτωνel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΠληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record