Παιχνίδια σοβαρού σκοπού με χρήση 3D κόσμων για τη γνωστική εξάσκηση ηλικιωμένων
Abstract
Μεγάλο μέρος του γενικού πληθυσμού, της ακαδημαϊκής κοινότητας, αλλά και της βιομηχανίας ηλεκτρονικών παιχνιδιών τείνει να εστιάζει στην ανάπτυξη και χρήση παιχνιδιών που, εκτός από τη ψυχαγωγία, έχουν ως κύριο μέλημα τον εμπλουτισμό των γνώσεων και την εξάσκηση ικανοτήτων των παικτών. Τα παιχνίδια αυτά είναι ευρέως γνωστά ως παιχνίδια σοβαρού σκοπού.
Τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού βρίσκουν εφαρμογή σε μια πληθώρα κλάδων, μεταξύ των οποίων η εκπαίδευση, η οικονομία και η υγεία. Εστιάζοντας στον...