dc.contributor.advisor | Kontos, Gerasimos | en_US |
dc.contributor.advisor | Κοντός, Γεράσιμος | el_GR |
dc.contributor.author | Giannadaki, Anna | en_US |
dc.contributor.author | Γιανναδάκη, Άννα | el_GR |
dc.coverage.spatial | Σάμος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-03-29T11:38:49Z | |
dc.date.available | 2023-03-29T11:38:49Z | |
dc.date.issued | 2022-03-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/25026 | |
dc.description.abstract | Η εκπαίδευση που βασίζεται σε παιχνίδια και σοβαρά παιχνίδια μπορεί να βρεθεί σε μια μεγάλη ποικιλία τομέων και βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης της αεροπορικής βιομηχανίας. Αντιπροσωπεύουν την τεράστια μετατόπιση από τις παραδοσιακές μεθόδους εκπαίδευσης εκπαιδευτών σε παιχνίδια που βασίζονται στην αγορά σήμερα.
Σε έναν κόσμο άνευ προηγουμένου αλλαγών και πολλαπλών επιπτώσεων της πανδημίας Covid-19, η παγκόσμια οικονομία αντιμετωπίζει ραγδαίες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο παρέχονται προϊόντα και υπηρεσίες. Νέες τάσεις και μέθοδοι εφαρμόζονται και εξελίσσονται μέρα με τη μέρα. Προκειμένου να αναπτυχθεί ένα εξελιγμένο σύστημα εκπαίδευσης βασισμένο σε παιχνίδια, είναι σημαντικό να ληφθεί υπόψη η τρέχουσα κατάσταση, καθώς και οι τεχνικές και παιδαγωγικές πτυχές των παιχνιδιών για τους εκπαιδευόμενους.
Η εκμάθηση με βάση το παιχνίδι είναι μια ενδιαφέρουσα μέθοδος που εφαρμόζεται σε πολλά πεδία. Τα παιχνίδια γενικά είναι εξαιρετικά παρακινητικά, κάτι που είναι μια πτυχή που συχνά λείπει στις παραδοσιακές μεθόδους εκπαίδευσης που βασίζονται σε υπολογιστή. Από την άποψη του λογισμικού, η τεχνητή νοημοσύνη και οι προσομοιώσεις έχουν μεγάλες δυνατότητες στις μεθόδους εκπαίδευσης. | el_GR |
dc.format.extent | 61 σ. | el_GR |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | αεροδρόμιο | el_GR |
dc.subject | εργαλείο | el_GR |
dc.subject | aviation | en_US |
dc.subject | reskilling | en_US |
dc.subject | gamification | en_US |
dc.subject.lcsh | Educational games | en_US |
dc.subject.lcsh | Gamification | en_US |
dc.subject.lcsh | Aeronautics | en_US |
dc.title | Aviation industry resilience through game based training and reskilling | en_US |
dc.title.alternative | Aviation industry resilience through game based training and reskilling: an exploratory case study | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Alexopoulos, Charis | en_US |
heal.committeeMemberName | Kontos, Gerasimos | en_US |
heal.committeeMemberName | Charalabidis, Ioannis | en_US |
heal.committeeMemberName | Αλεξόπουλος, Χάρης | el_GR |
heal.committeeMemberName | Κοντός, Γεράσιμος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Χαραλαμπίδης, Ιωάννης | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Ψηφιακή Καινοτομία και Νεοφυής Επιχειρηματικότητα (Δι-ιδρυματικό) | eL_GR |