Η θρησκευτική ανάλυση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού ''God of War'' και η εκπαιδευτική του αξία
Religious analysis of the video game '' God of War'' and its educational value
dc.contributor.advisor | Καραμούζης, Πολύκαρπος | el_GR |
dc.contributor.author | Ντόβα, Αικατερίνη | el_GR |
dc.coverage.spatial | Ρόδος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-04-04T13:07:54Z | |
dc.date.available | 2023-04-04T13:07:54Z | |
dc.date.issued | 2023-02-07 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/25054 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η θρησκευτική ανάλυση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού «God of War» και η εκπαιδευτική του αξία. Μέσω της έρευνας αυτής προσπαθεί επίσης να διασαφηνιστεί αν τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν εναλλακτικό εκπαιδευτικό εργαλείο, αφού χαρακτηρίζονται σχετικά νέο μέσο, είναι απόλυτα φιλικά προς τις νεότερες ηλικίες και μπορούν πάνω σε ένα βιντεοπαιχνίδι να προσαρμοστούν πολλές δραστηριότητες, εναλλακτικές μορφές μάθησης, διαθεματικότητα κα. Επιπροσθέτως, η μελέτη περίπτωσης, στοχεύει στη καλύτερη προσέγγιση του θέματος, αφού το «God of War» αποτελεί βασικό παράδειγμα βιντεοπαιχνιδιού το οποίο είναι εν δυνάμει εκπαιδευτικό εργαλείο. Η εργασία ξεκινά με τους καταλόγους εικόνων, πινάκων και σχημάτων που προσφέρουν στην ευκολότερη ανάγνωσή της. Εν συνεχεία, η εργασία χωρίζεται σε τρία μεγάλα κεφάλαια, με το καθένα από αυτά να οργανώνεται σε ενότητες και υποενότητες. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά το θεωρητικό υπόβαθρο, στο οποίο αναφέρονται προηγούμενες έρευνες που έχουν μελετηθεί και ορίζονται οι βασικές έννοιες των προς μελέτη θεματικών πεδίων, όπως επίσης αναφέρονται και χρήσιμα θεωρητικά στοιχεία για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Το δεύτερο μέρος αφορά τη μελέτη περίπτωσης, το κύριο δηλαδή αντικείμενο της έρευνάς μας, που δεν είναι άλλο από το βιντεοπαιχνίδι «God of War». Το τρίτο κεφάλαιο περιλαμβάνει την έρευνα, τα ερευνητικά ερωτήματα, τη μεθοδολογία και φυσικά τα αποτελέσματα της έρευνας και τα συμπεράσματα. Η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθείται είναι η ποσοτική μέθοδος με χρήση ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και επιλέχθηκε λόγω της στατιστικής ανάλυσης. Τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι η εκπαιδευτική αξία του «God of War», την οποία επιβεβαιώνουν και οι συμμετέχοντες του ερωτηματολογίου και γενικότερα η χρήση των νέων μέσων και των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. | el_GR |
dc.format.extent | 174 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.subject | εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | τεχνολογία | el_GR |
dc.subject | βιντεοπαιχνίδι | el_GR |
dc.subject | technology | en_US |
dc.subject | video game | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject.lcsh | Religion--Study and teaching | en_US |
dc.subject.lcsh | Educational games | en_US |
dc.subject.lcsh | Movement education | en_US |
dc.subject.lcsh | Religion--Study and teaching--Methodology | en_US |
dc.subject.lcsh | Electronic games | en_US |
dc.subject.lcsh | Video games in education | en_US |
dc.title | Η θρησκευτική ανάλυση του ηλεκτρονικού παιχνιδιού ''God of War'' και η εκπαιδευτική του αξία | el_GR |
dc.title | Religious analysis of the video game '' God of War'' and its educational value | en_US |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Σοφός, Αλιβίζος | el_GR |
heal.committeeMemberName | Φωκίδης, Εμμανουήλ | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών | el_GR |