dc.contributor.advisor | Κουτσαμπάσης, Παναγιώτης | el_GR |
dc.contributor.author | Νικολαράκης, Ανδρέας | el_GR |
dc.coverage.spatial | Σύρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2023-06-13T09:05:48Z | |
dc.date.available | 2023-06-13T09:05:48Z | |
dc.date.issued | 2022-03-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/25509 | |
dc.description.abstract | Η διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μελέτη, σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση μιας φορητής εφαρμογής ξενάγησης (mobile guide application) για τον εκθεσιακό χώρο του Ινστιτούτου Κυβέλη στην Ερμούπολη της Σύρου. Το Ινστιτούτο Κυβέλη είναι ένας μη-κερδοσκοπικός πολιτιστικός οργανισμός, που αναπτύσσει δράσεις για «τη «διάσωση, την έρευνα, την αξιοποίηση και την ανάδειξη ιστορικού υλικού σχετικά με το ελληνικό και ευρωπαϊκό θέατρο του 20ου αιώνα» μέσα από την ιστορία της θεατρικής οικογένειας της ηθοποιού Κυβέλης Αδριανού (1888-1988). Στεγάζεται σε δύο κτήρια των τελών του 19ου αιώνα: το ένα, η Οικία Κυβέλη είναι ένα ανακαινισμένο λαϊκό αστικό σπίτι που έχει διακοσμηθεί με οικιακά αντικείμενα εποχής και ποικιλία οικογενειακών κειμηλίων της οικογένειας της Κυβέλης, ενώ το δεύτερο κτήριο - εφαπτόμενο στην οικία - έχει αναδιαμορφωθεί σε εκθεσιακό χώρο και φιλοξενεί τη μόνιμη και την περιοδική έκθεση. Η φορητή εφαρμογή ξενάγησης (mobile guide app) προορίζεται να χρησιμοποιείται από τους επισκέπτες κατά την περιήγησή τους μέσα στον εκθεσιακό χώρο, ως μία πρόσθετη εμπειρία στην παραδοσιακή ξενάγηση που προσφέρεται από τους ανθρώπους του Ινστιτούτου. Οι βασικές της λειτουργίες περιλαμβάνουν τη σάρωση και οπτική αναγνώριση (visual recognition) εκθεμάτων στο πλαίσιο μιας ανακαλυπτικής εμπειρίας με στοιχεία παιχνιδιού (gamification), την ακρόαση ηχητικών αφηγήσεων ως την κύρια μορφή μετάδοσης ερμηνευτικού περιεχομένου, ενώ υποστηρίζει την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ παρευρισκόμενων επισκεπτών αναδεικνύοντας την κοινωνική διάσταση της μουσειακής εμπειρίας. | el_GR |
dc.format.extent | 145 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Default License | |
dc.subject | android | en_US |
dc.subject | φορητή εφαρμογή ξενάγησης | el_GR |
dc.subject | mobile guide application | en_US |
dc.subject | αναγνώριση εικόνας | el_GR |
dc.subject | image recognition | en_US |
dc.subject | cultural exhibition | en_US |
dc.subject | πολιτιστικές εκθέσεις | el_GR |
dc.subject | παιχνιδοποίηση | el_GR |
dc.subject | gamification | en_US |
dc.subject.lcsh | Museums--Technological innovations | en_US |
dc.subject.lcsh | Human-computer interaction | en_US |
dc.subject.lcsh | User interfaces (Computer systems) | en_US |
dc.subject.lcsh | Optical data processing | en_US |
dc.subject.lcsh | Museums--Interactive multimedia | en_US |
dc.subject.lcsh | Museum exhibits--Technological innovations | en_US |
dc.title | Φορητή εφαρμογή ξενάγησης για τον εκθεσιακό χώρο του Ινστιτούτου Κυβέλη με οπτική αναγνώριση εκθεμάτων και υποστήριξη κοινωνικής αλληλεπίδρασης επισκεπτών | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | bachelorThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Βοσινάκης, Σπυρίδων | el_GR |
heal.committeeMemberName | Γαβαλάς, Δαμιανός | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |