Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαρύδα, Μαρίαel_GR
dc.contributor.authorΚαλωσύνη, Ελευθερίαel_GR
dc.coverage.spatialΣάμοςel_GR
dc.date.accessioned2024-02-05T11:41:15Z
dc.date.available2024-02-05T11:41:15Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/26114
dc.description.abstractΠολλοί παιδαγωγικοί τομείς, όπως η ιστορία, η γεωγραφία, οι επιστήμες και οι τέχνες, συνδέονται πλέον με τη χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας στη διδασκαλία. Επιπλέον, η πρόσφατη ευρεία χρήση των υπολογιστών στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε συνδυασμό με την εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση του Διαδικτύου και των σχετικών εφαρμογών, προκάλεσε την αναζήτηση καινοτόμων τεχνικών που θα βελτιώσουν την αλληλεπίδραση στις διδακτικές προσεγγίσεις. Με αυτόν τον τρόπο, αναπτύσσεται ένα ψηφιακό μαθησιακό περιβάλλον όπου οι μαθητές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες με διασκεδαστικό και ελκυστικό τρόπο, να επωφεληθούν από τις εξελίξεις και να αναλάβουν την ευθύνη της μάθησής τους. Η χρήση του υπολογιστή είναι ζωτικής σημασίας στη διδασκαλία, η οποία δίνει έμφαση στην ένταξη όλων των μαθητών, ενώ παράλληλα τιμά την ατομικότητα κάθε παιδιού. Εξετάζοντας το παράδειγμα της διδασκαλίας ενός μαθήματος ιστορίας με τη χρήση εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας, η παρούσα εργασία στοχεύει να τονίσει τη σημασία των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία.el_GR
dc.description.abstractA number of pedagogical areas, including history, geography, science, and the arts, are now associated with the use of augmented reality in teaching. Additionally, the recent widespread use of computers in the educational process, together with student familiarity with Internet usage and related applications, has prompted a quest for innovative techniques that will improve interaction in instructional approaches. In this way, a digital learning environment is developed where students may access information in a fun and engaging manner, take advantage of advancements, and take charge of their learning. Computer use is crucial in differentiated instruction, which emphasizes the inclusion of all learners while honoring each child's individuality. By looking at the example of teaching a history course using augmented reality applications, this paper aims to emphasize the significance of new technologies in the educational process.en_US
dc.format.extent97 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectνέες τεχνολογίεςel_GR
dc.subjectεπαυξημένη πραγματικότητα (Ε.Π)el_GR
dc.subjectτεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (Τ.Π.Ε)el_GR
dc.subjectδιαθεματικό ενιαίο πλαίσιο προγράμματος σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ)el_GR
dc.subjectαναλυτικά προγράμματα σπουδών (Α.Π.Σ)el_GR
dc.subjectaugmented reality (A.R)en_US
dc.subjectnew technologyen_US
dc.subjectinformation and communication technologies (I.C.T)en_US
dc.subjectinterdisciplinary unified curriculum frameworken_US
dc.subjectanalytical study programsen_US
dc.subject.lcshAugmented realityen_US
dc.subject.lcshTeaching--Technological innovationsen_US
dc.titleΗ χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στη διδασκαλία της Ιστορίας: μια διδακτική πρόταση μέσω της εφαρμογής blippAR στην Ιστορία της Α' Γυμνασίουel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typemasterThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτωνel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR
dc.contributor.departmentΠληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματαel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές