Διερεύνηση πρόθεσης περιήγησης στον Nikeland World στο Roblox αξιοποιώντας το TPB (Theory of Planned Behavior) και συγκεκριμένες στρατηγικές.
Investigating intention to navigate Nikeland World in Roblox, using TPB (Theory of Planned Behavior) and specific strategies
dc.contributor.advisor | Ρηγοπούλου, Ειρήνη | el_GR |
dc.contributor.author | Μπούτσικος, Σπυρίδων | el_GR |
dc.contributor.author | Boutsikos, Spyridon | en_US |
dc.coverage.spatial | Σύρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2024-03-26T08:09:50Z | |
dc.date.available | 2024-03-26T08:09:50Z | |
dc.date.issued | 2024-02-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/26342 | |
dc.description.abstract | The diploma thesis examines the concept of virtual worlds and their underlying purpose. Subsequently, it delves into the motivations behind a brand's integration into this digital realm, addressing inquiries such as 'what value does it provide?' and 'what benefits does the brand accrue?' The project further explores user attitudes and perceptions within virtual worlds, focusing on their intent and satisfaction derived from navigation, facilitated by the implementation of tailored strategies aimed at enhancing the User Experience. Specifically, the research investigates user sentiments towards the Nike brand within the Nikeland virtual world. | en_US |
dc.description.abstract | Η διπλωματική εργασία εξετάζει την έννοια των εικονικών κόσμων και τον υποκείμενο σκοπό τους. Στη συνέχεια, εξετάζει τα κίνητρα που κρύβονται πίσω από την ενσωμάτωση μιας μάρκας σε αυτό το ψηφιακό περιβάλλον, εξετάζοντας ερωτήματα όπως "ποια αξία παρέχει;" και "ποια οφέλη αποκομίζει η μάρκα;". Η διπλωματική διερευνά περαιτέρω τις στάσεις και τις αντιλήψεις των χρηστών εντός των εικονικών κόσμων, εστιάζοντας στην πρόθεση τους και την ικανοποίηση που απορρέει από την πλοήγηση, η οποία διευκολύνεται από την εφαρμογή προσαρμοσμένων στρατηγικών που αποσκοπούν στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη. Συγκεκριμένα, η οπτική διερευνά τα συναισθήματα των χρηστών απέναντι στη μάρκα Nike εντός του εικονικού κόσμου Nikeland. | el_GR |
dc.format.extent | 126 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | |
dc.subject | Nike | en_US |
dc.subject | virtual worlds | en_US |
dc.subject | nikeland | en_US |
dc.subject | πρόθεση | el_GR |
dc.subject | περιήγηση | el_GR |
dc.subject | ψηφιακοί κόσμοι | el_GR |
dc.subject.lcsh | Virtual reality | en_US |
dc.subject.lcsh | Branding (Marketing) | en_US |
dc.subject.lcsh | Attitude (Psychology) | en_US |
dc.subject.lcsh | Roblox (Computing platform) | en_US |
dc.subject.lcsh | Nike (Firm) | en_US |
dc.subject.lcsh | Brand name products | en_US |
dc.title | Διερεύνηση πρόθεσης περιήγησης στον Nikeland World στο Roblox αξιοποιώντας το TPB (Theory of Planned Behavior) και συγκεκριμένες στρατηγικές. | el_GR |
dc.title | Investigating intention to navigate Nikeland World in Roblox, using TPB (Theory of Planned Behavior) and specific strategies | en_US |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | bachelorThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Ρηγοπούλου, Ειρήνη | el_GR |
heal.committeeMemberName | Μόδεστος, Σταυράκης | el_GR |
heal.committeeMemberName | Βοσινάκης, Σπυρίδων | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |