Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτσαμπάσης, Παναγιώτηςel_GR
dc.contributor.authorΤσιακαρδώνης, Βασίλειοςel_GR
dc.coverage.spatialΣύροςel_GR
dc.date.accessioned2025-01-09T11:08:03Z
dc.date.available2025-01-09T11:08:03Z
dc.date.issued2023-10-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/26912
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική διατριβή παρουσιάζει την μελέτη σχεδίασης και βελτιστοποίησης μιας πρωτότυπης διαδραστικής μακέτας σε συνδυασμό με εφαρμογή κινητού ή tablet για την εκμάθηση της διαδικασίας της παραγωγής μελιού σε παιδιά δημοτικού. Η επιλογή του τρόπου παρουσίασης της διαδικασίας έγινε μέσω της μεθόδου User-Centered Design με εργαλεία όπως ερωτηματολόγια για την εύρεση και πλαισίωση του προβληματικού χώρου. Στις έρευνες συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, μελισσοκόμοι και μαθητές έτσι ώστε να προσδιοριστεί η διαδικασία καθώς και το απαραίτητο γνωστικό επίπεδο που θα χρησιμοποιηθεί στην εφαρμογή. Η διαδικασία παρουσιάστηκε σαν μια προσομοίωση με μερικές αποκλίσεις οι οποίες ήταν απαραίτητες για την προσαρμογή του χρήστη στο περιβάλλον και την καλύτερη κατανόηση της διαδικασίας και του σκοπού της. Το πλαίσιο που πραγματοποιήθηκε η μελέτη σχεδίασης όπως και το ηλικιακό εύρος είναι αντικείμενα τα οποία αλλάζουν και συγκεκριμενοποιούνται ανάλογα την ανατροφοδότηση όπως και οι διαδράσεις της εφαρμογής. Για την λήψη σημαντικών πληροφοριών χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία όπως συνεντεύξεις, έρευνα πεδίου και επιτόπια παρατήρηση. Για την δημιουργία του πρωτότυπου χρησιμοποιήθηκαν τεχνολογίες όπως Vuforia, Krita, Unity Engine και Arduino. Οι αξιολογήσεις χρηστών μας έδειξαν ότι το σύστημα για την ώρα, είναι καταλληλότερο για παιδιά με μεγαλύτερη κατάρτιση σε βασικές γνώσεις του δημοτικού και σχετική εξοικείωση με τεχνολογία. Καταληκτικά μπορέσαμε να δημιουργήσουμε μια συσκευή εφαρμόσιμη στα δεδομένα των αξιολογήσεων αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τα ποσοστά δημιουργικότητας, εκπαίδευσης και διασκέδασηςel_GR
dc.format.extent82 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.subjectinteractive beehiveen_US
dc.subjectinteractive beekeepingen_US
dc.subjecthoney makingen_US
dc.subjectbee colony simulationsen_US
dc.subjectsensorsen_US
dc.subjecteducational gamingen_US
dc.subjectinformation systemsen_US
dc.subjectπαραγωγή μελιούel_GR
dc.subjectεκπαιδευτικά παιχνίδιαel_GR
dc.subjectπληροφοριακά συστήματαel_GR
dc.subjectπροσομοίωση κυψέληςel_GR
dc.subject.lcshEducational games--Designen_US
dc.subject.lcshHoneyen_US
dc.subject.lcshBee cultureen_US
dc.subject.lcshHoneybeeen_US
dc.subject.lcshUser-centered system designen_US
dc.titleΔιαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για την εξοικείωση μαθητών μέσης εκπαίδευσης με την παραγωγή μελιούel_GR
dc.title.alternativeHoney ‘I’ Hive: Διαδραστικό εκπαιδευτικό και πληροφοριακό παιχνίδι για παιδιάel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typebachelorThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΒοσινάκης, Σπύροςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτωνel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές