Show simple item record

dc.contributor.advisorΒοσινάκης, Σπυρίδωνel_GR
dc.contributor.authorΜακρυκώστα, Δήμητραel_GR
dc.coverage.spatialΣύροςel_GR
dc.date.accessioned2025-01-17T09:05:35Z
dc.date.available2025-01-17T09:05:35Z
dc.date.issued2023-07-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11610/26929
dc.description.abstractΣτις μέρες μας τα παιχνίδια αναπτύσσονται συνεχώς και έχουν γίνει ένα κομμάτι της ζωή μας. Η παρουσία (presence) του χρήστη, σε ένα παιχνίδι θεωρείται ευρέως ως μια επιθυμητή εμπειρία από τους παίκτες. Μια βαθύτερη αίσθηση παρουσίας εξισώνεται σε μεγαλύτερη απόλαυση της εμπειρίας παιχνιδιού γενικά. Τα παιχνίδια ρόλων (Role Playing Games- RPGs) έχουν εξελιχθεί σε μια μεγάλη ποικιλία στυλ και μέσων, συμπεριλαμβανομένων ψηφιακών και μη-ψηφιακών μορφών και ο αριθμός των παικτών πλέον κυμαίνεται από ένα άτομο έως και χιλιάδες. Η εξέλιξη αυτή των παιχνιδιών ρόλων, έχει ως αποτέλεσμα την ανάγκη εργαλείων εύρεσης πορείας του παίκτη στον μεγάλο εικονικό κόσμο τους. Πως όμως, επηρεάζει η επιλογή εργαλείου εύρεσης πορείας του παίκτη την επιτευξη αίσθησης παρουσίας του και γενικότερα την εμπειρία του; Κάποια πολύ συχνά εργαλεία, τα οποία επιλέχθηκαν κιόλας για τους σκοπούς της έρευνας, είναι τα breadcrumbs, η πυξίδα και το story driven (οδηγούμενο από την ιστορία). Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει να συνεισφέρει γνώσεις στον τομέα του σχεδιασμού εμπειρίας χρήστη στα βιντεοπαιχνίδια, εξετάζοντας τη σχέση μεταξύ παρουσίας (presence) χρήστη στο εικονικό τρισδιάστατο περιβάλλον του παιχνιδιού και τεχνικών εύρεσης πορείας, με σκοπό να προσδιοριστεί πως μπορούν να σχεδιαστούν συστήματα εύρεσης πορείας που διευκολύνουν την πλοήγηση των παικτών και δημιουργούν με επιτυχία την αίσθηση παρουσίας (presence) στον παίκτη.el_GR
dc.format.extent121 σ.el_GR
dc.language.isoel_GRel_GR
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectwayfindingen_US
dc.subjectpresenceen_US
dc.subjectuser experienceen_US
dc.subjectπαιχνίδια ρόλωνel_GR
dc.subjectbreadcrumbsen_US
dc.subjectstory drivenen_US
dc.subjectcompassen_US
dc.subjectεύρεση πορείαςel_GR
dc.subject.lcshFantasy gamesen_US
dc.subject.lcshVideo gamesen_US
dc.subject.lcshRole playingen_US
dc.subject.lcshVirtual realityen_US
dc.subject.lcshUser interfaces (Computer systems)en_US
dc.subject.lcshHuman-computer interactionen_US
dc.subject.lcshThree-dimensional display systemsen_US
dc.subject.lcshSpace perceptionen_US
dc.subject.lcshNavigationen_US
dc.titleΕμπειρία χρηστών σε ψηφιακά παιχνίδια: μελέτη της επίδρασης τριών τεχνικών εύρεσης πορείας στην εμπειρία των παικτώνel_GR
dcterms.accessRightsfreeel_GR
dcterms.rightsΠλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευσηel_GR
heal.typebachelorThesisel_GR
heal.recordProvideraegeanel_GR
heal.committeeMemberNameΔαρζέντα, Τζένηel_GR
heal.committeeMemberNameΚουτσαμπάσης, Παναγιώτηςel_GR
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτωνel_GR
heal.academicPublisherIDaegeanel_GR
heal.fullTextAvailabilitytrueel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές