Σχέση σύγχρονης τέχνης με το design, με βάση τα Installation τέχνης
dc.contributor.advisor | Λεοντακιανάκου, Ειρήνη | el_GR |
dc.contributor.author | Τουρράνι, Αγγελική | el_GR |
dc.coverage.spatial | Σύρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2025-01-17T09:16:14Z | |
dc.date.available | 2025-01-17T09:16:14Z | |
dc.date.issued | 2024-02-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/26940 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιλαμβάνει μια έρευνα περί του ορίου και της σχέσης ανάμεσα στο design και τη σύγχρονη τέχνη, επικεντρωμένη στα installation τέχνης, από την οπτική γωνία του designer. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αρχικά διεξοδική μελέτη γύρω από τη συγχρονή τέχνη, ποια είναι τα χαρακτηριστικά, οι τάσεις και τα κινήματα αυτής. Έπειτα ακολουθεί έρευνα επάνω στα Installation τέχνης, τί είναι, πότε και πως ξεκίνησαν και ποιες είναι οι βασικές επιρροές τους, με ενδεικτική αναφορά κάποιων καλλιτεχνών, μεταξύ των οποίων και καλλιτέχνες που έχουν επεξεργαστεί το τραύμα μέσω της τέχνης της εγκατάστασης. Επιπλέον, παρ’ όλο που τα όρια της τέχνης της εγκατάστασης με το design είναι θολά, γίνεται προσπάθεια ορισμού αυτών, δίνοντας τη σχέση ανάμεσά τους αλλά και τις διαφορές τους, και ακολουθεί έπειτα περιήγηση στα Installation τέχνης στον ελλαδικό χώρο. Στο τέλος βρίσκεται η σχεδίαση του προσωπικού μου Installation τέχνης, με θεματική τις τραυματικές εμπειρίες, μέσω design μεθόδων όπως το Double Diamond. Δηλαδή, θα προηγηθεί της σχεδίασης, έρευνα επάνω στο τραύμα, θα ακολουθήσει ο ορισμός του έργου προς σχεδίαση και των προαπαιτούμενων προδιαγραφών, για να συνεχίσουμε με τον ιδεασμό και την κατασκευή της εικαστικής εγκατάστασης. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του έργου, καλείται μια ομάδα ατόμων στο χώρο,προκειμένου να δούμε εν τέλει εάν και κατά πόσο πέτυχε, το έργο υπό σχεδίαση τον σκοπό του. | el_GR |
dc.format.extent | 140 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | |
dc.subject | Installation | en_US |
dc.subject | design | en_US |
dc.subject | contemporary art | en_US |
dc.subject | trauma | en_US |
dc.subject | εγκατάσταση τέχνης | el_GR |
dc.subject | σχεδίαση | el_GR |
dc.subject | σύγχρονη τέχνη | el_GR |
dc.subject | τραυματική εμπειρία | el_GR |
dc.subject.lcsh | Art, Modern | en_US |
dc.subject.lcsh | Installations (Art) | en_US |
dc.subject.lcsh | Design | en_US |
dc.subject.lcsh | Psychic trauma | en_US |
dc.subject.lcsh | Psychic trauma in art | en_US |
dc.title | Σχέση σύγχρονης τέχνης με το design, με βάση τα Installation τέχνης | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | bachelorThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Οικονομίδου, Φλωρεντία | el_GR |
heal.committeeMemberName | Μπίσας, Κωνσταντίνος | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Πολυτεχνική Σχολή - Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |