dc.contributor.advisor | Σκοπετέας, Ιωάννης | el_GR |
dc.contributor.advisor | Σαμπανίκου, Ευαγγελία | el_GR |
dc.contributor.author | Αχιολά, Άννα | el_GR |
dc.coverage.spatial | Μυτιλήνη | el_GR |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T09:05:29Z | |
dc.date.available | 2025-01-21T09:05:29Z | |
dc.date.issued | 2023-09-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11610/26973 | |
dc.description | Σχολή Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου ΑιγαίουΤμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας
Π.Μ.Σ. στην Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία
Ειδίκευση «Πολιτισμός και Παραγωγή Ταινιών Ντοκιμαντέρ» | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της εκπόνησης της διπλωματικής διατριβής για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Πολιτισμός και Παραγωγή Ντοκιμαντέρ» και έχει τίτλο: «Τα Βοτσαλωτά Δάπεδα της Δωδεκανήσου – Μία τέχνη που αντιστέκεται στο χρόνο». Επιχειρεί να παρουσιάσει την τέχνη των βοτσαλωτών δαπέδων, με επίκεντρο ενδιαφέροντος τα Δωδεκάνησα. Αρχικά, στο 1ο κεφάλαιο γίνεται μία ιστορική αναδρομή στην τέχνη των βοτσαλωτών, από την αρχαιότητα έως σήμερα. Ακολούθως, περιγράφονται τα υλικά και η τεχνική που ακολουθείται για τη δημιουργία ενός βοτσαλωτού έργου, όπως επίσης οι χώροι και οι τόποι στους οποίους χρησιμοποιήθηκαν αυτά τα δάπεδα, εξηγώντας του λόγους. Έπειτα παρατίθενται οι απειλές και οι κίνδυνοι για την παραδοσιακή αυτή τέχνη, αντιπαραβάλλοντας όμως στο τέλος την προοπτική που υπάρχει για την εξέλιξη της. Στο 2ο κεφάλαιο περιγράφεται η θεωρητική βάση και το αφηγηματικό είδος της ταινίας, αναλύοντας τους ορισμούς που εξηγούν την επιλογή των αφηγηματικών τρόπων. Επιπλέον, αναλύεται η ταινία που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και σημείο αναφοράς για τη δημιουργία του ντοκιμαντέρ της διπλωματικής αυτής εργασίας και τα κοινά στοιχεία που έχουν οι δύο ταινίες. Τέλος, στο 3ο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα τρία στάδια της παραγωγής αυτού του έργου (προ-παραγωγή, παραγωγή και μετα-παραγωγή) με αναφορά στην αξιοποίηση της έρευνας και μελέτης που προηγήθηκε, στα γυρίσματα και στο μοντάζ. Το συνοδευτικό κείμενο της ταινίας κλείνει συνοψίζοντας τις προθέσεις αυτού του έργου. | el_GR |
dc.format.extent | 46 σ. | el_GR |
dc.language.iso | el_GR | el_GR |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | |
dc.subject | τέχνη | el_GR |
dc.subject | ντοκιμαντέρ | el_GR |
dc.subject | πολιτισμός | el_GR |
dc.subject | art | en_US |
dc.subject | documentary | en_US |
dc.subject | culture | en_US |
dc.subject.lcsh | Documentary films | en_US |
dc.subject.lcsh | Mosaic floors | en_US |
dc.title | Τα βοτσαλωτά δάπεδα της Δωδεκανήσου: μία τέχνη που αντιστέκεται στο χρόνο | el_GR |
dcterms.accessRights | free | el_GR |
dcterms.rights | Πλήρες Κείμενο - Ελεύθερη Δημοσίευση | el_GR |
heal.type | masterThesis | el_GR |
heal.recordProvider | aegean | el_GR |
heal.committeeMemberName | Πούλου, Δέσποινα | el_GR |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Σχολή Κοινωνικών Επιστημών - Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας | el_GR |
heal.academicPublisherID | aegean | el_GR |
heal.fullTextAvailability | true | el_GR |
dc.contributor.department | Πολιτισμική Πληροφορική και Επικοινωνία | el_GR |